Når bloggere lyver.

Vel, når bloggere lyver så stiller jeg meg ikke mer annerledes til dem enn når folk ellers lyver. Jeg orker bare ikke sånt, da får de bare seile sin egen sjø. Ikke sant?! Mye bedre å forholde seg til ærlige mennesker, ihvertfall de som forsøker være ærlige.

Vi mennesker er jo aldri 100 prosent ærlige, ofte er vi selvmotsigende, og noen ganger endrer vi mening om noe. Mange ønsker ikke være uærlige, men er det litt likevel. Det er mye en kan se gjennom fingrene og la fare, men folk som flatt ut bevisst og uten skam regelrett lyver, da stiller det seg annerledes. Uansett årsak. Slike folk har ikke noen positiv agenda når det er slik de er, at det er deres natur, snakke folk etter munnen og komme med usannheter de ikke hadde behøvd ytret noe om i første omgang, så føkk dem. En hvit løgn i beste mening, for at konsekvensen av løgnen vil bidra til mer positivt enn sannheten, den er grei. Alt annet er ikke ok. Det er bedrag, det er svikefullt, det er sårende, og enkelte ganger direkte ondskapsfullt.

Sånn, det var kveldens tankespill. Nå er det kveld, det er tid for å fortsette med serien «Ozark» på Netflix. Gleder meg til i morgen, da har snuppen min og jeg planer. Klarer dere gjette hva de planene innebærer?

Til slutt, en låt jeg elsker!! Natta 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#imaginedragons #ozark #netflix #badliar #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
          1. Nope. Det gir førre klikk. Man blir lett avslørt og da blir man trollet til man blir nødt til å slette bloggen, som Mette Ask 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg