Når blir du fullvaksinert?!


Jeg har sittet her siden vaksineringen begynte, ristet på hodet og sagt at det blir ikke med én vaksine, det blir ikke med to doser. Det blir mer, det blir mer og enda mer.

Venner, folk jeg kjenner, bekjente legger ut på sosiale media at de er fullvaksinerte. Fullvaksinerte? Jeg skjønner at jeg er low-life-white-trash. Jeg skjønner at folk ikke hører på hva jeg sier, jeg skjønner at folk ikke leser hva jeg skriver. Noen hører og leser, men gjør det likevel ikke. Noen kaller meg konspirasjonsteoretiker. Men hvilken teori om konspirasjon har jeg stått for?

Jeg har uttalt meg om artikler, videoer, opplysninger, situasjoner, tilstander og så videre. Men at noen av alle disse teoriene som florerer på sosiale media og i samfunnet skulle komme fra meg, det er tull. Reinspikka tull!

Da jeg sa det ville bli innført koronapass, det er jo ingen konspirasjonsteori, det er fakta. At å kalle det frivillig å måtte ta vaksiner ikke stemmer, det er også fakta. Folk blir faktisk truet med å miste jobbene sine, ikke få se familien sin igjen, det er bank i bordet sannhet og fakta!

Man kan ikke kalle det frivillig når ens liv blir rasert og ødelagt hvis man ikke følger flokken og overformynderiet, hvis ens liv lagt i grus og ødelagt som konsekvens. Da er det ikke frivillig!!

At mindreårige nå blir vaksinert, fakta! At man må ta flere og flere doser av disse vaksinene, at man ikke blir fullvaksinert, det er ingen konspirasjonsteori, det er fakta!!

Verdens helseorganisasjon (WHO) har bedt rike land vente med å sette en tredjedose, for det er ønskelig å komme bedre i gang med vaksineringen i fattigere land. Som eksempelvis Uganda som har vaksinert under tre prosent av befolkningen. Det var der de kasserte AstraZeneca vaksinene til Norge havnet. «Donert».

Snakker om medmenneskelighet! Det ikke politisk ledelse i Norge ikke vil ha skal injiseres i mennesker i Uganda, send søppelet til dem, yupp.. omsorgsfull solidaritet!

Helseminister Bent Høie utelukker ikke at Norge må komme i gang med tredje dosering snart. Så mye for den konspirasjonsteorien. Men for all del, løp rundt å skryt av at dere er fullvaksinerte, som om noen har noe med andres medisinering å gjøre?! Skriv på Facebook at dere er fullvaksinerte, lag profilbilder med teksten ‘Jeg er fullvaksinert’.

Tro hva dere vil, ‘full av tull’ tenker jeg vi sier, det er ihvertfall nærmere sannheten, og dét er også fakta 😜

Link: Nesten ingen vaksinert i Afrika: − En trussel for oss (VG)

Link: Dette bør du vite om dose 3 (VG)


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksiner #covid #koronapass #vaksinering #mindreårige #who #benthøie #helseminister #fullvaksinert #corona #smitte #virus #doser #politikk #norge

6 kommentarer
    1. Vel, definisjonen på ein konspirasjonsteori er, ein ubekrefta teori som er så nærme sanninga, at den må stoppast, for at løgna og konspirasjonen ikkje verte avdekka.
      Ein konspirasjonsteoretikar må nødvendegvis då vera ein som har så mykje mellom øyrene, at han fattar sanninga, og snakkar om det, sjølv om det ikkje enda er bekrefta. Når det verte bekrefta, er det fakta.
      Å verta kalla konspirasjonsteoretikar er altså eitt kompliment, og forteller deg at du har fatta det.

    2. Hei igjen 😊🌺👍🇳🇴

      Eg tenker at dette vaksinehysteriet,pandemihysteriet osv. vil ingen ende ta 😡

      Eg tenker og på diskusjoner du og eg hadde for flere måneder siden her i bloggen din bla.om hva som videre ville skje oppi dette hysteriet og det er utrolig hvor mange av våre konspirasjonsteorier som har slått til og som no er fakta.vi diskuterte mye bla.vaksinering av barn,vi mente begge at så langt var det umulig å gå og samtidig kalle det frivillig,men der og,våre verste konspirasjoner slo jammen til – enda verre enn vi fryktet.

      Fremdeles kjenner eg ingen som kjenner noen som kjenner noen …… som har hatt corona,de tilfellene man hører om (i bla.media) er tvilsomme grunnet PCR-testen og nyere testmetoder som er,om mulig,enda mer usikker for et riktig resultat.Men eg kjenner etterhvert mange som har fått fra moderate til svært alvorlige bivirkninger av vaksinen,så…..

      Eg nevner igjen boka « Vidunderlige nye verden « får kjøpt den på nettet for kr.99;

      Hilsen synskepeggy

      1. Nå begynner jeg å kjenne en del, og likevel så ser jeg ikke noen grunn til alle disse uvettige tiltakene med mer. Boka Brave New World har jeg nå, nyoversettelsen som da er Fagre Nye Verden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg