Nå vokser temaet: Vaksinepass!

«Vaksinepass», eller «vaksinesertifikat» om dere vil, er det nå som diskuteres i det stadig større presset for å få folk til å få injisert en av disse «vaksinene» som nå testes ut på befolkningen som om vi er prøvekaniner.

Dette sertifikatet omtales som om det kan bli nøkkelen til gjenåpning av grensene og gjøre det mulig for vaksinerte å slippe karantene når man reiser på turer og ferier i det store utland. Hvis man i det hele tatt får reise til utlandet uten slikt «pass»?

Jeg tenker at slik nåværende regjering har holdt på til nå under pandemien så skulle en tro at de har en annen agenda enn smittevern hvis dette skulle bli innført for norske statsborgere. Altså, gjestearbeidere har gjennom hele denne perioden reist inn og ut av Norge uten å bli testet. Det har blitt satt et «krav» til karantene, men hvorvidt gjestearbeiderne har holdt karantenen vet vi lite om.

Vi vet at smitten i Norge er importert. Regjeringen visste om smittespredningen fra Kina til Italia og så videre lenge før det ble iverksatt noen form for tiltak her i Norge. Og selv etter lockdown fortsatte importen.

Bare nå i disse dager, første ukene i dette året 2021 så har det kommet, og kommer enda over 100 fly med 20 000 gjestearbeidere fra land med mye høyere smittetall. Disse ankommer flyplassene her og etter myndighetenes anbefalinger reiser de med offentlig transport, kollektivt med tog, buss, t-baner og trikker gjennom de mest befolkede byer og steder i landet. På kryss og tvers til de stedene de skal bo.

Dette mens vi nordmenn har fått beskjeden om å holde oss hjemme, ikke besøke noen, ikke ta imot besøk eller ha noen form for sosialt liv. Galskapen lenge leve!

Ved innføring av pass, vil det da være unntak for gjestearbeidere, og at det kun gjelder for «oss andre»? Helt usannsynlig er det jo ikke, for det er jo akkurat slik det er nå med de «regler, anbefalinger og restriksjoner» vi har fått..

I tillegg kan passene åpne et rom for store konserter, festivaler og andre arrangementer med mange deltakere. Altså her diskuteres det at en må ha slikt et pass eller sertifikat, et bevis på at en har tatt vaksine for å dra på konsert eller teaterforestillinger.

Hva da med å dra på byen i helgene? Nattklubber, kjøpesentre, treningssentre, svømmehaller og alt det andre som er stengt nå? Skal de som ikke vil bli injisert av dette «eksperimentet» stenges helt ute av samfunnet og ikke ha noen form for liv?

Og hva med de som jobber i disse bransjene? Skal de tvinges til vaksinering, eller mister de jobben? Hva med studenter? Skal de bli nektet skolegang? Jeg bare undres. Er det dette som er «The Great Reset» og «New World Order»?

Enda vet vi ikke om Norge kommer til å innføre regler for dem som er vaksinert. Men når det er tema i verdenspolitikken, så vil nok vår statsminister Erna Solberg komme etter. Desverre. Eller kanskje hun er med på å lede dette an? Vi vet jo hun er globalist og sverger til FN.

Vi vet også at Helse- og omsorgsdepartementet og Folkehelseinstituttet nå er veldig engasjerte i debatten om dette, som nå er i gang både i EU og i Verdens helseorganisasjon (WHO).

Min samboer og jeg har billetter til konsert på Telenor Arena i september med Elton John. En konsert som skulle vært i september 2020, men ble utsatt et år på grunn av omstendighetene. Har ikke regnet med det skulle bli noe av, men hadde jo håpet. Vi håper jo på bedre tider. Men slik det ser ut nå så er det bare å glemme det. Det kan jo se ut som jeg aldri får reise mer, eller dra på konserter. Dette er ting jeg elsker, det er en stor del av livet mitt å ha disse mulighetene.

Jeg har ikke mistet alt håp da det blir opp til hvert enkelt land å avgjøre hvordan disse eventuelle såkalte «vaksinepassene» skal brukes. Og ting kan jo endre seg underveis, jeg vil nok tro at nye «smittefaglige» vurderinger vil bli gjort hele tiden fremover.

Hvordan blir det med Norsk industri hvis for eksempel halvparten nekter å la seg vaksinere? Jeg vil da tro at det er mange som vil vente, enten for å se an dette med bivirkninger og dødsfall? Eller mer kunnskap om effektivitet.. om det i det hele tatt fungerer.

Mellom 20 og 30 personer er nå døde i Norge etter de fikk vaksine. I forhold til hvor mange som har dødd av covidsmitte så er antall dødsfall etter vaksine mye høyere. 

Ifølge nettavisa Euractiv var det Kypros som var først ute med å ta til orde for vaksinepass/sertifikat i EU. Hellas, Danmark og Polen har sagt de er med på dette. Vi er ikke i EU, men vi vet jo at myndighetene våre elsker å følge EU. Erna Solberg elsker EU!

 

Hvordan skal det gå med oss?

Hva tenker dere?


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksine #vaksinering #vaksinepass #vaksinesertifikat #hellas #danmark #polen #pandemi #eu #fn #ernasolberg #solberg #globalisering #covid #virus #corona #kina #italia #koronavirus #thegreatreset #smitte #newworldorder #korona #coronavirus #pfizer #biontech #moderna #fhi #who #import #lockdown #norge

12 kommentarer
    1. Forbanna! Rett og slett! Og trist og lei meg! Syns folk dette er greit? Å ikke få bevege seg fritt rundt i landet og verden? Ikke få lov til å gjøre de tingene man elsker i livet – som gjør livet verdt å leve! Når skal folk begynne å protestere?

    2. Jeg tenker at ” vaksinepass” i en eller annen form blir det nok. Ganske enkelt fordi denne “pandemien” har kostet mye penger for di fleste land i verden og dem må få økonomien opp igjen. Og mange av di verst rammet landene er avhengig av turister….og det virker som om ” vaksinepass” er et lokkemiddel for å få turistene til å føle seg trygge.
      Jeg personlig har litt blandet følelse for denne vaksinen……den har blitt kokt i hop litt raskt….men samtidig så er jeg uendelig langt bak i vaksine køen så….hmmm har ikke bestemt meg helt….

    3. Jeg tenker at da blir det ikke mye reising på meg😡jeg vil overhodet ikke bli injisert med dette grumset… nå er det nok snart!!!

      1. Hater denne uvissheten. Er veldig lei nå, men det er det veldig mange som er. Men denne vaksina skal jeg ikke ha. Kanskje om ti år når den er utredet, forbedret og ikke er en del av et eksperiment.

    4. Veldig viktige poenger du tar opp. For å være ærlig synes jeg det er veldig vanskelig å vite hva man skal tro på nå til dags. Blir spennende å se hvor vi er om 10 år.

    5. Fly forbanna og redd vi til slutt vil bli tvunget fysisk, vi er under så sterkt mentalt press at det allerede er mange som føler seg tvunget (uten å si det såklart, hvem vil vel innrømme at de har latt seg presse eller tvinge).
      Jeg forbereder meg på det værste, og blir glad om det ikke kommer 😉
      Ang. «The Great Reset» og «New World Order» – Jepp, det er én del av det, men det trur jeg ikke jeg trenger å fortelle deg 😉
      Takk for en god artikkel (hvis det er det det heter i en blogg)

      Vnl. hilsen Svenna Storm.

    6. Dette er et bra eksempel på hvordan myndighetene tror vi gjør som vi får beskjed, uansett hvor idiotiskt det er. Har dere lest noe om hvem som står bak Moderan vaksinen? Det er et investeringsfond. Fem meget rike menn vil bli rikere. Så de sitter bare å venter på at nye sykdommer skal dukke opp, så de kan lage en vaksine. Men de må forte seg, det er førstemann til mølla som tjener milliarder på dette. Hvis den norske stat vil vaksinere meg, så må de binde meg fast, svimeslå meg og tvangsvaksinere meg. Det er den eneste måten.

      Og legg merke til hva de gjør, først sa de at vaksinen kom overhodet ikke til å være obligatorisk. Alt var veldig vennelig og frivillig. Så begynte de å prate om et mål, de ville vaksinere hele Norge i løpet av sommeren. Og nå begynner de å sende ut tekstmeldinger til hele befolkningen, så de kan gjøre seg klare til å bli vaksinert.

      Til helvete med dem alle sammen. Jeg er mindre redd for korona enn jeg er for inversteringsfond som tror de lager vaksiner og totalt inkompetente myndigheter. Vi styres av en gjeng barnehagebarn. Og de kan dra rett til helvete.

      1. Ser du kommenterer innlegg her under flere forskjellige «navn». Skjønner godt at du velger å være anonym når du velger å fremstå som så utrolig ufin og arrogant. Jeg skal ikke avsløre hvem du er. Men vil si deg at fortsetter du å kommentere på en slik nedsettende måte og med et slik språkbruk så havner nok kommentaren mest sannsynlig i bloggens spamfilter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg