Nå skjer det!!

Heisann igjen, her blir det ikke skrevet mange ordene. Snuppen min og jeg har tatt et par drinker, vi er underveis til konsert og vi er bortimot hundre prosent sikker på at dette blir knallbra!! Jaggu dukket det opp noen på nettet som ikke kunne dra på konsert allikevel, så da fikk vi billettene og tar med oss ett vennepar.

Etter konserten fortsetter festen hjemme hos oss tenker jeg!

Anyways, siden dette ble slik et kort innlegg, så kan dere heller lese mitt forrige innlegg som dere finner hvis dere klikker HER, eller dere kan høre på den kule låten som jeg har lagt med video til under her 👇🏽 eller best av alt, gjør begge deler!! 😜 Riktig fin lørdagskveld til dere alle, you rock, «see» yah!!


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#goodbye #bunny #bunnytrash

8 kommentarer

Siste innlegg