Nå sitter jeg her og nominerer 😜


Nå sitter jeg her og nominerer medbloggere i forskjellige kategorier. Det har kommet meg for øre at det er Vixen prisutdeling på gang for influencere og bloggere. Jeg trodde slikt noe var over for lenge siden, jeg trodde ikke Vixen eksisterte mer. Men jaggu..

Jeg skal ikke avsløre hvem jeg har nominert i de enkelte kategorier, men Vivian aka ‘Mamma på hjul’ har jeg nominert som folkets favoritt. Jeg kan ikke se noen blogger som fortjener en pris mer enn henne. Hun er en glimrende skribent som drar meg inn i sine innlegg på en måte som får meg til å være tilstede i det hun forteller. Ingen skriver så bra som henne, og ingen har en like viktig blogg som hennes. Alle trenger å få med seg Vivians budskap! Nominer Vivian folkens!!

Det må sies at jeg har selv veldig lyst å delta på Vixen, og jeg føler faktisk at jeg fortjener det. Jeg har blogget i rundtom 12 år. Jeg er usikker på om noen har vært her så lenge som meg. Jeg vet ‘Vibbedille’ (Tante er fortsatt gal!) har vært lenge her, og ‘Jeg gikk bare i boden en tur’, men sistnevnte anser jeg ikke som en aktiv blogger lengre.

Selv har jeg hatt absolutt alle listeplasseringer på hele topplisten fra 100-1 og «alle» har vært innom bloggen min på et eller annet tidspunkt. Jeg har vekket alle typer følelser i folk. Frykt, sinne, interesse/engasjement, glede, avsky, skam, skyld og tristhet and you name it!!

På et tidspunkt overgikk jeg Kokken med tredobbelt så mange lesere, og Kjerringtanker raste mot meg og mer enn antydet at jeg var rasist fordi jeg er engasjert og leser alle media inkludert alternative.

Jeg er rett fra levra, politisk og samfunnsengasjert, jeg sier hva jeg mener, gir av meg selv, mine meninger er sterke, jeg er pålitelig og oppriktig. Jeg innehar også førsteplassen for beste bloggnavn på blogg.no

Link: Kåring av beste navn på blogg!

Når jeg skriver ligger jeg i øvre halvdel av blogglisten, gjerne på topp20. Mange bloggere (mfl.) kjenner meg nå, og slik jeg ser det har jeg et bloggvennskap på gang med ganske så mange «kollegaer».

Så, uansett hvem dere vil stemme frem så kan dere gjøre det HER, dersom dere vil nominere meg så velg gullpenn, årets stjerneskudd, sterke mening eller folkets favoritt i nominasjonskategorien. Det er ikke veldig viktig for meg å vinne noe her, selv om det også hadde vært utrolig moro, men etter 12 år i «bransjen» så hadde det vært innmari flott å få delta på dette ❤️

Min URL: https://bunny.blogg.no


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vixen #bunnytrash

24 kommentarer

Siste innlegg