Drammenstreffet for bloggere og blogginteresserte!

Er dere klare for bloggtreffet i Drammen lørdag 3. juni?!

Jeg spanderer snacks og drikke på Gulskogen Gård. Jupp jeg har handlet inn og skal rulle sammen noe digg. Så da har jeg noe å gjøre på fredags kveld og lørdags morgen. Gled dere! Middag på Alpenhaus Restaurant har jeg snakket med restaurantsjefen om. Så der blir det bord til de som har meldt sin ankomst. Satser på at det går å reservere til flere om noen skulle melde seg i siste liten, men dét kan jeg ikke garantere dessverre..

Uansett, det blir superkoselig å møtte disse velkjente bloggerne fra blogg.nos plattform og Topplisten. Jeg gleder meg masse til et treff i koselige omgivelser hvor det er påfugler, blomster, ender og middag i et intimt, nytt og nå populært spisested. Jeg tror jeg har bestemt meg for Schnitzel Cordon Blue med Gruyère ost og skinke, servert med sitron, urtesmør og stekte poteter, det blir så digg!! Og ikke dyrt.

Har jeg nevnt at de rigger til i en fin bakgård der man kan ta seg en kopp kaffe eller øl etter maten?

Kan forsikre at dette blir et unikt treff, første og siste som Bunny tar initiativ til. Og dere som har meldt ankomst gleder jeg meg virkelig til å møte, vi blir ikke så mange, men her snakker vi personligheter sterkere enn de fleste på blogg.no, hehe.. og dere som har lyst, men ikke bestemt dere til nå, få fingeren ut og send meg en melding, NÅ 😜

Velkommen til bloggtreff lørdag 03 juni, Strømsø Torg i Drammen klokken 13:00. Gulskogen Gård 14:00. Alpenhaus Restaurant 18:00.

Klem fra Bunny 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bloggtreff #drammen #bunnytrash #bunny

17 kommentarer
    1. Hadde jeg kunnet ta fri, så ville jeg definitivt vært der!
      Det ville gått bra dersom det hadde vært snakk om en helg etter skoleferien var begynt, for da er det også pause hva quizz-fredagene, -hvor det er jeg som styrer baren, angår. På allmennquizzen er vi riktignok to, så der kunne det kanskje vært en ørliten sjanse, men hva musikkquizzen angår, hvilket det dreier seg om i dette tilfellet, er jeg alene, slik at fri her innebærer intet mindre enn at arrangementet må flyttes, og derav oppsatt program endres. Ergo er det betinget av at en A) er dævvsjuk, eller B) Gir beskjed før datoene fastsettes i programmet.. 😛

      1. Treffet er som jeg har opplyst om i en måned, dagen etter i morgen 😜 det var den eneste dagen dette kunne la seg gjennomføre. Snuppen min har ferie fra helga etter, og den vil jeg ikke ødelegge for han whatsoever, ingen fortjener ferie mer enn han. Om vi reiser til en naboby, eller hoppåtur til syden, så kunne jeg ikke la noen timer én dag, for å gjennomføre et bloggtreff, ødelegge det. I juli blir det jo slik at togene stanser til og fra Drammen, og avgangstidene på busser og annet halveres, så da går jo en halv dag bort bare i å komme seg inn eller ut av Elvebyen. Så da arrangerer man ganske enkelt ikke noe når en vet hvirdan ståa blir. Men uansett, nå har jeg ihvertfall tatt initiativ til noe jeg trodde var noe folk ville like. Men har vel i bunn og grunn fått enda mer utriveligheter rettet mot meg for dette, enn tidligere. Du vet.. Men det positive er jo at jeg har lært mye om en del andre bloggere, og jeg vet jo at treffet på lørdag blir knallbra uansett, JEG skal jo dit 😜🐰

        1. Takk og nydelig vær får dere også i morgen – Det setter jo en ekstra spiss på treffet 🙂 Blir spennende å følge innleggene fra dere som er i Drammen også. Det er visst bloggtreff i Bardu også ser jeg i dag 🙂

          1. Da får du sende samme meldinger til Bardu som du sendte meg da jeg offentliggjorde treffet her. Kos deg masse i helga, og takk for at du engasjerer deg i bloggen min, hva jeg skriver og gjør 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg