Nå ble JEG nysgjerrig!!

I går kveld ble det avgjort at Norges bidrag til Eurovision Song Contest skal være med i finalen på lørdag. Det er også avslørt at TIX er en av personene i gruppa «Subwoolfer». Hvem de to andre er vet vi enda ikke, men det har vært spekulert om det er Gaute Ormåsen og Ben Adams fra a1.

I dag fant snuppen min fram en ny låt med musikkvideo av «Subwoolfer», den heter «Dragma», og snuppen min syntes den var bedre enn ESC-låten. Selv har jeg ingen formening om dette, jeg synes «Subwoolfer» er bare tøys, og latterlig som musikalsk bidrag. Men uansett, i dag ble min nysgjerrighet vekket, hvem er bak maskene?

Gaute Ormåsen og Ben Adams som lager og fremfører en homofil låt som «Dragma»? Jeg ser ikke at de to skulle ha noe interesse av dette. Samtidig er CåreJånni Enderud med i videoen som karakteren «Muttern» (Bjørg Munster). Han er altså i Italia nå sammen med «Subwoolfer», hvilket får meg til å undres…

For de som ikke vet hvem CåreJånni er så er han veteran innenfor dragmiljøet her til lands, kjent som mora til Berit Bislet fra «Berit og Muttern» han har også med i draggruppa «Great Garlic Girls» og i duoen «Ruth og Vigdis» i TV-serien «Alt for Rognan».

Under finner dere den nye låta/videoen «Dragma 👇🏾 Hvem tror dere karakterene bak maskene er?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#eurovision #esc #finale #subwoofer #dragma #nrk #cårejånni #benadams #gauteormåsen #TIX #greatgarlicgirls #bjørgmunster #muttern #ruthogvigdis #homo #beritbislet #dragqueens #bunny #bunnytrash

3 kommentarer
    1. Fikk ikke hørt Dragma på pc-en siden lyden plutselig ikke fungerer. Venter på it-support 😀 Men ordnet seg på mobilen, og du har vel ikke noe imot et ekstra klikk? 😉 Høres litt ut som en Justin Bieber-låt 😀 Jeg orker ikke å gjette hvem som er bak maskene, så unngår jeg spenningen. Venter til de tar dem av. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg