Mye fælt altså!


I går ble en vellykket Halloweenfest, vi hadde det veldig moro, gjestene fant 4 av 7 edderkopper i Heksegryten jeg lagde. Jeg vet ikke om de tre resterende ble svelgt, men mye tyder på at gjestene synes gryta var god. Folket dro forhekset hjem, selv er jeg ikke helt edru enda, på tross av egentlig nok timer søvn. Snuppen min lager frokost nå, eggerøre og røykalaks. Da går alt seg til. Ha en riktig fin dag alle sammen! 🎃

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #heksegryte #moro #venner #kostymer #edderkopper #fest #halloween #bunnytrash

6 kommentarer
    1. Herlige bilder av en morsom fest 🙂 Mange fine kostymer her ja. Og du har DYRE-øyne 😀 Håper du er i form igjen! Godt med litt egg og sånt dagen derpå. Husker jeg 😀 Jeg drikker jo sjelden lenger.. men husker det.

      1. Formen er finfin takk 😊 jeg er alltid sløv på søndager, men plages ikke med hodepine, kvalme og slike ting jeg hører andre slite med 😜 ha en fin aften Frodith 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg