Munnbind og kjedebrev.

Er det noe jeg er kvalmt lei av nå så er det den stadige hetsingen av mennesker som ikke har latt seg injisere av dette de kaller koronavaksiner. Media oppdaterer kontinuerlig med overskrifter om dette, forsiden på nyhetssiden min på mobilen har uten stans ensidig propagandahets mot uvaksinerte. Jada, vi har fått med oss at media ikke liker uvaksinerte, uansett grunn en måtte ha til å ikke la seg injisere.

Som jeg skrev i går så har dette blitt heftig tungt og en stor psykisk belastning, men det bryr ikke media seg om, og heller ikke de som har kastet seg på bølgen.

Munnbind har blitt ganske vanlig å ha på seg når en tar selfier og legger ut i sosiale media, jeg vet ikke helt hva det har med smittevern å gjøre? Frykter man at virus skal komme hoppende gjennom fotolinsa? Synes man munnbind er kult? Er det kult å se syk ut? Greia er ubegripelig for meg. Sitte alene i en bil med munnbind? Hva med å bare konvertere til mørk islam og gå med burka eller niqab? Vit at det skjer noe med hjernen ved bruk av masker, masker sletter menneskers individualitet, så hvis man synes det er kult, så hvorfor ikke ta det all the way?

Les litt om bruk av masker her: Underkastelsen 2020/21

Siste tiden har media intensivert mobbingen, stigmatiseringen, hatet og hetsen av uvaksinerte. Nå er det splitt og hersk for alle penga, siste tiden har de lykkes med å få flere av de jeg hadde trodd minst skulle kaste seg på «fobi» og «isme»-bølgen til å komme med sterke hatefulle ytringer mot uvaksinerte. Så ja, må mister folk hverandre, man mister venner og felleskap.

Etter noen innlegg jeg har skrevet om dette har jeg blitt kontaktet av uvaksinerte som opplever det samme og enda verre. Tenk å bli kastet på dør av egen familie, miste jobb, bli truet på livet. Det skjer faktisk, og det er en del av det også. Hjertet mitt er helt gåent for tiden, det er så sørgelig og uvirkelig hele greia.

I dag har jeg observert en kjedemelding på Facebook som har begynt å florere. Det er to utgaver av samme som går igjen. Jeg skjønner hensikten med disse. Det er «jeg er god, jeg er bedre enn deg, jeg er solidarisk, jeg er..». Litt forsøk på å latterliggjøre andre samtidig som de hevder seg selv som bedre og prøver dette som stikk og uthenging av uvaksinerte, kjøre på samvittighet og bedrive litt sånn psykisk krigføring..

Men folkens, jeg har tatt screenshot av disse to utgavene av kjedemeldingen som går igjen. Personlig så tenker jeg at når en skal bedrive et slikt spill, hevde seg selv som god og smart.. så er man jo egentlig ganske teit når en sprer dette. Les hva som faktisk står!!

Og når en da avslutter med «jeg kopierte denne teksten fordi den står for det jeg tror på» og «kan ikke si det klarere» 😳

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#hat #hets #mobbing #overgrep #indoktrinering #psykiskterror #terror #psykologiskkrigføring #manipulering #media #sosialemedia #ignorante #bunnytrash

 

fff

4 kommentarer
    1. Ein ting er sikkert. Dei kan ikkje seia det klarare, at dei er idiotar, og ikkje fylgjer med i timen. Praktisk talt veit dei ingen ting.

      Nei, eg er ikkje vaksinert mot corona, og ikkje skal eg verta det heller.
      Nei, eg veit ikkje alt kva som er i dei vaksinene, men noko har eg fått med meg.
      Ja, eg veit kva som var i dei vaksinene eg fekk som born. Såpass har då ein gamal kusk (yrkessjåfør) satt seg inn i ting.
      Ja, eg veit kva som er i dei medikamenta eg stapper i kjeften. Såpass interesse har eg faktisk for eiga helse, og eigen kropp.
      Ja, eg veit kva som er i pølser, det er difor eg ikkje et svineskapen.
      I det store og heila, veit eg ganske mykje, for eg bruker ein del tid på å sette meg inn i ting. Derimot har eg ikkje behov for å legga dette ut på fb, eller senda det rundt som kjedebrev.

      Det største problemet me har i Noreg i dag, er at der er alt for monge uvitande folk, som stoler blindt på “vitenskapen” og øvregheita. Altså rein dumskap.
      Hadde me spurt dei om dei ville stolt på dr. Mengele, hadde dei sett rart på oss, og lurt på om det hadde klikka for oss. Vel, han var lege og vitenskapsmann.
      Hadde me i neste setning, spurt om dei stoler på dr. Fauci, ville samtlege svara ja, så klart. Han er jo lege og vitenskapsmann.
      At dr. Mengele og dr. Fauci er to alen av same stykke, det har dei ikkje peiling på.
      Vel vel, dei får nå berre halde på med nautaskapen sin. Så lenge dei trur dei er så mykje smartare enn alle andre, nyttar det ikkje å snakka til dei.

      1. Jeg tenker at personer som deler kjedebrev som dette burde lese hva de faktisk deler, burde faktisk sette seg litt mer inni hva de gjør. Hvis de leser selv hva de deler og da ser hvor dumme de framstår med massedeling av faktafeil så kanskje der er håp for dem.

    2. Hvorfor i allverden fremstiller du deg som et offer fordi du ikke har tatt vaksinen? Det er et valg du har tatt, da får du stå for det og ta konsekvensene. Det gjelder oss alle sammen at vi må leve med de valgene vi tar. Dette blir bare patetisk.

      1. Man forteller hva man opplever, mener tenker og føler. Hvordan du tolker det sier mer om deg, hvem og hvordan du er. Du er for meg veldig patetisk, men håper du får en fin dag likevel og har det bra med deg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg