Møt meg i Burka!


Bruk av Burka er et tema som går igjen både på sosiale media og i engasjerte kretser bestående av mennesker som beveger seg ute i samfunnet. Nok en gang føler jeg for å ytre min mening om den saken. Dere vet meg, jeg holder ikke kjeft.
Selv er jeg imot bruk av Burka her i Norge, egentlig i det hele tatt, men spesielt her i Norge. Det er flere grunner til det. Først og fremst faktisk fordi vi er Norge. Flytter man hit fra et annet land så er jeg for integrering der de som flytter hit tilpasser seg det norske samfunn, kultur og væremåte. At en lærer seg norsk best mulig, og gjør en innsats for å fungere i samfunnet og bidra.
Hvordan kan en bidra i Burka? Altså, hvis jeg hadde fått en hjemmesykepleier her i Burka så hadde ikke vedkommende sluppet inn. Jeg skal da vite hvem jeg har med å gjøre. Hvordan kan jeg vite at dette er samme personen som kommer? Hvis man blir utsatt for en kriminell handling av noen i Burka, hva skal man si når man varsler om det? Eller skal personer i Burka stå over loven, være fritatt fra å innrette seg i samfunn og følge lover og regler?
En må kunne bevege seg i samfunnet som alle andre, åpent, uten å skjule seg. Her handler det åpenbart, helt og holdent om det ytre. En persons indre, ens tanker, meninger, legning, følelser og tro – kan ingen endre.
Jeg er også imot Burka i Norge fordi den skremmer mange norske. Rett og slett. Den skremmer ikke bare norske, men veldig mange som er oppvokst på vestlig vis, i frihet. Jeg kjenner mange som opplever frykt når de møter på en person i Burka. En vet ingenting om hva som befinner seg innenfor denne sekken. Burkaer er fra og brukes i land der kultur og livsstil er totalt annerledes enn oss. Terror i form av diskriminering, vold, religiøs fanatisme skjer hele tiden der, og det skaper unødig frykt hos oss andre.
At kvinner (personer) går i Burka kan også oppfattes som en form for terror og symboliserer islam, islamisme, islamisering og et kvinnesyn og diskriminering som ikke er akseptabelt i Norge. Undertrykkelse er ukultur i Norge, undertrykkelse er psykisk vold!
Likestilling er et viktig tema i Norge, og her er man kommet langt vil mange mene. Man tror, ønsker å tro, at vi er kommet langt, men hvor langt er man kommet når man aksepterer en ideologi som faktisk undertrykker kvinner? Undertrykker mennesker på slik en måte at de menneskelige følelser mennesket faktisk har blir traumatiserte, ødelagte.
Burka i Norge er å plassere kvinnesaken og likestilling over et århundre tilbake. Mange kan påstå at disse kvinnene bruker Burka frivillig etter eget ønske. Men det er, og dette er harde blanke fakta, ønsketenkning. Frivilligheten er så liten at den vipper så vidt over grensa til eksistens. Kvinner i Burka har ikke noen ytringsfrihet, dermed får vi ikke høre fra dem. At Burka er frivillig er en konstruert sannhet, altså ‘taqiyya’, en løgn for å dekke islam.
Kvinnen ER undertrykket, det er ingen løgn eller et utsagn for å skape stigmatisering eller fremmedfrykt. Det er ingen rasistisk holdning, det er ikke rasisme, det er fakta svart på hvitt, eller brunt om du vil.
Vi har hørt om hjernevasking, religiøs fanatisme, koranen, islamisme, jihadisme, sharia-lov og så videre. Vi vet at kvinner hverken skal synes eller høres. Vi vet at menn kan ha flere kvinner, at kvinner bare skal ha en mann, og kvinnen skal adlyde. Vi vet også at, og dette er umenneskelig og grusomt, i islam har en voldtatt kvinne skylden selv. I islam steines voldtatte kvinner som urene. Det er islams måte.
Som ikke dette er ille nok, så følger islamistene (samt muslimer og muhammedanere) Koranen. I koranen er det ingen minimumsalder for ekteskap, ingen minimumsalder for «seksuelt samleie». Faktisk sier koranen at menn kan gifte seg med kvinner før de har menstruasjon, det vil si før puberteten, altså med småjenter.
Profeten Muhammad giftet seg med Aisha da hun var seks år gammel, og han fullførte ekteskapet sitt da hun var ni år gammel, og så ble hun hos ham i ni år (dvs. til han døde).
Sahih Bukhari 7:62:64
Det verste med Burka er hva mennesket under plagget har vært utsatt for hele sitt liv. Indoktrinering, kjønnslemlestelse, sosial kontroll, fysisk og psykisk misbruk. Alle blåmerker og arr. Da tilsier all fornuft at vi ønsker å se hvem vi har med å gjøre. Det er det eneste riktige. Vi ønsker å kjenne igjen mennesker for å være trygge. Mennesker som skjuler seg selv (frivillig eller under tvang) skaper utrygghet. Masker forbinder vi med alvorlig sykdom, terror og kriminalitet. Det er heller ikke ukjent at sosialkontor, trygdekontor og offentlige tjenester ikke har kontroll på misbruk av midler gjort av tildekkede flyktninger. Ikke forsideoverskrifter i MSM må sies, men et par linker hist og her i rapporter og lokale media.
Jeg har hørt mennesker uttale at det er rasister som har slike meninger jeg ytrer her. Det kan jeg si med hånden på hjertet, Bibelen og Koranen at jeg ikke er. Ikke i ordets virkelige betydning. Men av mennesker som bruker rasistkortet som hersketeknikk og uvitenhet. De som ikke har argumenter. Jeg har også hørt mange av de samme menneskene uttale seg om Burka, der det tydelig kommer frem at de ikke vet hva Burka er. Som: «Mange slike burkaer er jo fine, særlig dem som har litt farger og brukes som sjal, men de der helt svarte der man nesten ikke engang ser øynene, de er ikke så fine, de er nesten litt skumle».
Hallo!!! Det er det som er Burka!! En heldekkende drakt som skjuler alt!! Til og med med øynene!! Og «nesten litt skumle»?? Hvorfor skal man pynte på det en mener?? Hva med å bare være ærlige og si hvordan ting er?!! Hva man mener!!! Og hva med å vite hva en snakker om før en uttaler seg (og går så langt som å kalle andre mennesker for rasister??!!)!
Jeg hørte denne en gang: «Jeg synes kvinner skal få bære Burka i Norge hvis det er dem selv som vil det, vil dem ikke så kan dem få slippe». Hva tror dere skjer hvis kvinner indoktrinert og underkastet islam av sine ektemenn skulle begynne å gjøre som dem selv vil? Hva ville skje hvis de kastet Burkaen? Hvordan ville mennene deres reagere tror dere?? Æresdrap!!
Det finnes kvinner underlagt islam som ikke er hjernevasket eller helt ødelagt av ideologien, men jeg tviler på at de ville fått det bra hvis de av egen vilje gikk imot mennene sine, og/eller sluttet med Burka. Så slik jeg ser det ville Burkaforbud i Norge være å hjelpe disse kvinnene, det ville integrere dem, sosialisere dem, og ikke minst, det ville fratatt dem skylden. Et Burkaforbud er oss alle i dette landet best tjent.. Det samme mener jeg om Chador og Nikab!!
Chimar, Al-Amira, Schaila og Hijab kunne jeg vært mer åpen for. Særlig de to siste som kunne vært vakre antrekk og som samtidig gir muslimske kvinner muligheten til å hedre sin tro. Men da er vi der igjen, med politisk «religiøse» plagg som viser mangel for respekt for den vestlige verden, vårt levesett og vår kultur. Betydningen som klessymboler kan ha i en kamp om menneskesjeler er enorm.

Mange tør ikke stå for hva man mener uten å ha andre med seg som mener det samme. Islamistene har forstått det. Hijab, burka og niqab etc er livsviktig for islamistene. Det er som en fane eller en organisasjons logo som føres fremst i kampen for å gi mot og styrke. Kvinnene som går med disse plaggene sender et signal til alle islamister, muhammedanere og muslimer: «Ikke aksepter vestlige verdier, vi støtter et islamsk samfunn! Vi har vårt eget mål, vår egen agenda!».

Uansett, det viktigste i dette er å kunne vise ansikt, være ærlig, være fri, ikke sosialt kontrollert, underkastet og diskriminert. Være trygg som den man er. Det mener jeg er det absolutt viktigste i samfunnet Norge. Et åpent samfunn der man kan vise hvem man er uten å måtte skjule seg bak masker, plagg, sekker, innestengt i små leiligheter, båser og skap!

Takk for at du leser 😊


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #burka #nikab #chador #hijab #chimar #alamira #schaila #innvandringspolitikk #innvandring #sharia #jihad #jihadisme #sharialov #undertrykkelse #koranen #sosialkontroll #barneekteskap #homohat #hat #homofili #kjønnslemlestelser #tvangsekteskap #pedofili  #voldtekt #aisha #muhammad #muhammed #kvinneundertrykkelse #islamisering #politikk #50erikkenok #drammen #oslo #norge

2 kommentarer
    1. Jeg deler mange av synspunktene dine her. Jeg hadde heller ikke vært bekvem om jeg trengte hjemmesykepleie, og den som skulle bistå meg kom i burka. Det handler ikke om hudfarge eller religion, det handler om at jeg vil ha ordentlig blikkontakt og kunne kommunisere med den som kommer. Kroppsspråk og mimikk er jo en vesentlig del av kommunikasjonen. I alle fall for oss som er seende.Det siste året er det jo mange som har opplevd veldig tildekket helsepersonell, men det er av helt andre årsaker.
      Det er ikke lett å gjøre noe med disse reglene/overbevisningene, for det er sterke krefter i sving. En slags “trygghet” ligger det også i det å adlyde og gjøre som lederne befaler. Jeg er takknemlig for at jeg er en del av en kultur der kvinner kan kle seg etter temperaturen (og stort sett som vi ønsker) så lenge vi ikke blottlegger det som ikke er lov å vise fram ute blant folk.

      1. Takk for at du kommenterer her nå. Jeg synes dette er så utrolig viktig at snakkes om og ikke ender opp som et ikke-tema, tabu, som gjør det hele verre. Kan ikke mennesker leve i frihet har man ingenting. Får man en utvikling hvor man lever i frykt for å få hjelp fordi man ikke vet hvem en har med å gjøre (som eksemplet med hjemmepleieren), eller hvem en møter rett utenfor eget hjem, så går det galt. Jeg vet om mennesker som allerede har isolert seg fordi ting har blitt som de har blitt. Det ønsker jeg å snu på, og vi må kunne snakke om det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg