Moshan Raja forklarer islam!

Dette er jo noen år siden, 2015 faktisk, en dude som heter Moshan Raja fikk prisen «Årets Osloborger» etter å ha vært aktiv gjennom vel tre måneder å organisere den frivillige hjelpen til flyktninger som ventet utenfor Politiets utlendingsenhet i Oslo den høsten. Altså han bidro aktivt med å hjelpe islamistiske flyktninger i Norge.

Grunnen til at jeg tar dette opp er fordi denne Moshan Raja forklarer så fint islams holdninger til andre mennesker. Og jeg tenker at det er viktig med påminnelser om dette fordi islam er islam, som jorden er rund og vann er vått. Islam endrer seg ikke og vil aldri reformeres. Islams følgere lever etter koranen som er deres hellige bok og bestemmer deres leveregler. Det er viktig å huske at det er ikke muslimer som definerer islam, men det er islam som definerer muslimer. Merk dere den setningen, for det er ingen større sannhet om islam enn akkurat den!

Denne «godhjertede» muslimen Moshan Raja som den perioden i 2015 hjalp islams følgere i Norge og ble «Årets Osloborger» skrev følgende på sin Facebook:

«Hva skjer med at folk har de homse fargene på sitt profil bilde?? Ha forhold med det samme kjønn er ikke tillat i islam. FERDIG SNAKKA! Da kan ikke vi som muslimer vise vår støtte til noe Allah misliker sterkt. Det blir feil synes jeg. Det er nesten som å si jeg støtter de som drikker alkohol, dreper, selger narkotika osv!! Ja vi skal respektere alle mennesker men vi kan ikke akseptere deres handlinger…»

Dette ble jo lagt merke til og skapte reaksjoner. Debatten ble jo da om Moshan Rajas holdninger, men ikke om islam. Det på tross av at han rett ut sier at homofili er ikke tillatt i islam, Allah misliker det sterkt, og sammenligner homofili med å drepe andre mennesker. Ironien er jo at i land der islam regjerer er det livsvarig fengsel for homofile inntil de henges, hvis de da ikke blir kastet med en gang fra en bygning og rett i døden. Dette støtter islams følgere, dette er islam, dette er gjennomgående holdning.

Når noen da kaller meg islamofob, så er det for å bedrive hersketeknikk, henge en ut og forsøk på latterliggjøring eller stigmatisere noen som en hater. At jeg er en hater. Da er det verdt å tenke over hva en fobi er. Fobi er når en frykter noe. Selvfølgelig frykter jeg islam, jeg har da vett i hodet. En må være temmelig knekt i skallen sin når en ikke frykter en politisk ideologi som har en enorm mengde disipler, og denne ideologien ønsker en drept. Og den som ikke forstår dette er fullstendig kunnskapsløs, ignorant fjott!!

Og det er ikke bare jeg som burde ha islamofobi. Kvinner som har sex utenfor ekteskapet er like lite tillat i islam. Kvinner er lite verdt fra før i islam, en kvinne som har hatt sex utenfor ekteskapet er mindre verdt enn ingenting. I sharia, islamsk lov, der steiner de voldtatte kvinner til døde. Dette er islam.

Men nei, media ville ikke diskutere islam da Moshad Raja fortalte på Facebook om Islams syn på homofile. Han skriver at det er forbudt og straffbart (dødsstraff). De fryktet vel at folk flest skulle få vite mer om islam, som for eksempel at islams agenda er å bekjempe Kafirs, da med de metoder det måtte være. Da er nedslaktinger og drap greit. Det vil bli belønnet i Jannah, islams paradis. Hva Kafirs er? Det er alle som ikke har underkastet seg islam. Det er DEG!!

Moshan Raju fikk den gang beklage i Nettavisen for sine uttalelser. Han unnskylder seg med å blande inn Kristendom og Jødedom og at man ser homohat i disse religionene. Det blir da utelatt at i land som er kristne og jødiske så henger man ikke homofile eller kaster de fra høye bygninger, man steiner ikke kvinner til døde, man brenner ikke mennesker levende for blasfemi. Man har ikke slike holdninger, religion har ikke et slikt dypt grep på mennesker som har religiøs tro at man er overbevist om at rett er galt og galt er rett. En kan heller ikke sammenligne en politisk ideologi med indre religiøs tro.

Uansett, Moshan Raja avsluttet sin beklagelse med å si «Jeg er muslim og jeg må forholde meg til det islam mener om homofili. Det var dette jeg forsøkte å formidle i Facebook-debatten».

Igjen sier han at han er muslim og må forholde seg til hva islam mener. Islam står da mao over norsk lov!

Og så sitter det nordmenn faktisk, komplette dumskaller og skal tro at de er noe bedre enn meg når de kaller meg islamofob. Jeg ER islamofob, så kan hu der kjerringa skrive nytt blogginnlegg om islamofoben, så dum at det ryker ut av fitta på hu!!  Det er liksom greit å frykte edderkopper og huggorm, men ikke en ideologi som ønsker drepe deg?!

Da er det mørkt!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #homo #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Nå har eg fleire islamske vener, faktisk fleire enn kvite nordmenn.
      Korleis kan det ha seg?
      Eg er jo både rasist og islamofob, for ikkje å snakka om kristenfundamentalist.
      Eigentleg har eg lyst til å la spørsmålet stå ope, men skal allikevel seia noko om det. Trur ikkje der er så monge som hadde gidda kommentert det, uansett.
      Altså, eg har mykje større tillit til, og respekt for, muslimar som er ærlege på, at når dei overtek dette landet, så må dei drepa meg i Allahs navn, då eg aldreg kjem til å konvertera til islam, enn eg har til kvite dustehuer som trur at islam berre er ein religion, og som ikkje vedkjem dei.
      Difor reknar eg ærlege muslimar som mine vener, sjølv om dei på eitt vis er mine fiendar. Falske nordmenn, som burde vera mine vener, er i realiteten mine fiendar, og dei vil eg ha minst mogleg med å gjera.

      1. Spesielt det du skriver der. Jeg har muslimske venner, kulturmuslimer som jeg kaller dem, de vet mindre om islam enn jeg gjør. De er født inn i det, har Ramadan, feirer Id, besøker moskeen hist og her og taler i tunger. De ville nok aldri drept meg, hehe.. men den dag det blir valg i Norge om det skal være sharia her eller norsk grunnlov, så ville nok de også stemt for sharia. Kulturmuslimer skjønner lite av hva dem driver med, nytter ikke å diskutere det heller for noe blokkerer. Vi har en blogger her som er konvertitt, altså gifta seg med en muslim, kaller seg muslim, men ser ikke ut til at hun skjønner hva det innebærer. Det er som jeg skriver i innlegget, det er ikke muslimer som definerer islam, men islam som definerer muslimer. Hun er kul dame hun «muslimen» altså, jeg liker henne. Jeg liker mange muslimer. Det er islam jeg ikke liker.

        1. Joda, eg har nokre kulturmuslimske vener eg og, men det verte liksom ikkje det same. Dei har jo ikkje studert Koranen og Heditene, eller kva dei nå heiter, på same måte som skikkelege muslimer, så der er det lite å hente i ei samtale om idiologi, og kva dei idiologiske skriftene seier.
          Det verte omtrent som å samtale med ein prest, med 6 års utdanning og mastergrad. Dei har ikkje peiling, og svarer somregel det dei trur du vil høyra. Totalt uinteressant.

          1. Kulturmuslimer innrømmer sjelden sin manglende kunnskap.. ‘skikkelige’ muslimer, haha.. islams følgere, de er vel 40 prosent, resten er kulturmuslimer som må følge makta hvis noe skjer, de er avlet for jihad. Ikkje Hedit, men Hadith.

    2. Jeg blir skremt, provosert men kanskje mest sint når jeg leser sånne uttalelser som han komme med. Nå er jeg ikke så naiv at jeg ikke har hørt det før, men blir allikevel opprørt når jeg leser det. De forskjellige trossamfunnene må fornye seg og i takt med den verden vi lever i. Vi kan ikke kan ikke sitte å lese i skriftene og leve etter det som ble skrevet den gangen verden så helt annerledes ut. Det er ikke så mange år siden det var straffbart her i landet også om man var homofil, men straffen var selvsagt av en annen art. Alle mennesker er like mye verdt uansett hvilken legning eller kjønn man har, for det er ikke det som definere hva lags menneske vi er.

      1. Sant det du sier. Og nå lever vi på 2000-tallet. Det er ting som ikke er greit i alle religioner hvis man skal gå i dybden, men islam er veldig lite religion, mer en politisk doktrine. Leser man koranen så er det utrolig lite som handler om tro, faktisk så handler koranen mest om vantro, altså alle oss som ikke er underkastet islam, om hvordan vi skal bekjempes. Og problemet med islam, i motsetning til feks kristendom og jødedom er at islam er og skal være som islam var på 600-tallet, og budskapet er at muslimske menn skal søke og bli som Muhammed var dengang. Det hjelper ikke at samfunn utvikler seg og det blir mer toleranse og aksept, islam endrer seg ikke.

    3. Trampeklapp for innlegget ditt! Er så enig med deg ! Da min sønn var 16 år og fortalte at han var homofil , fikk jeg kjenne på sorg og panikk! Ikke fordi han var homofil , men av redsel for hva han kunne bli utsatt for av alle disse “haterne ” . Nå har en ny sorg tatt over 🙁 Jeg mistet han for 4 år siden i alvorlig sykdom og hjertet blør fortsatt. Men ja…… jeg er stolt av å kalle meg islamofob! Ha en fin kveld videre Bunny og ikke kast bort energi på den røde kjerringa!

      1. Takk. Veldig leit å høre om din sønn, mistet litt ord når jeg leste dette nå. Tro meg jeg bruker ikke energi på den røde kjerringa, bare synes hun er et greit eksempel på å understreke hva som er galt i dagens samfunn. Babler om aksept og toleranse og med handlinger beviser at hun ikke har skjønt det. La meg ta eksempel, Norges opprinnelige intensjoner er å kunne ta imot flyktninger som trenger hjelp, det befinner seg noen her som har flyktet fra islam og er i stor fare i hjemlandet sitt, noen lever i fare også her i Norge hvis rette personer finner dem. Men reelle flyktninger har flyktet fra islam. Så kommer slike som denne røde kjerringa og forteller at hun er FOR islamske bønnerop i Norge. Den ene dagen snakker hun om å være god og hjelpe flyktninger, den neste dagen vil hun traumatisere dem med hva de har flyktet fra. Altså, hun er det perfekte eksempel på alt som er feil. Da er det greit å bruke henne som eksempel i bloggverdenen, for i bloggverdenen vet alle hvem hun er.

    4. Vettu nå måtte jeg le! Eksempelet ditt var bare helt knall! Du har så rett så rett 😂 Javisst er det mange mange reelle flyktninger som virkelig har bruk for å komme i trygghet det er jeg helt enig i . Men når “mindreårige” gutter med “helskjegg kommer i flokk og følge og lar kvinner og barn være igjen i slagmarken , da blir jeg bekymret. Heldigvis er vi spart for bønnerop og moskeer her jeg bor. Takk og pris for det! Misunner ikke dere som må bu midt oppi dette spetakkelet! Usj! Du er bare best! Meningene dine er så reflekterte og riktige vær stolt av deg selv 🙂

      1. De der med helskjegg må du passe deg for, de er som oftest migranter med en agenda, og muhammedanere. Vi er heldigvis spart for bønnerop ja, men jeg vet at krefter jobber for at det skal bli realitet, da blir det ikke bare her, da kommer det over hele landet. Og tusen takk, det var veldig hyggelig av deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg