Morgenfugler og bloggkvitring!

Jeg er så forundret over alle disse bloggerne som er oppe før katta har gjort fra seg, og ikke bare det, de har jommen greid å skrive lange tekster, redigert og fått lagt til bilder i helt nye innlegg for oss andre å lese.

Det er fredag, hipp hipp hurra og god morgen skrives det. Noen deler bilder av sokker med det norske flagg, mens andre deler velvillig og med glede at i dag er det taco på menyen. Muntre folk må sies, og det er bra.

Selv prøver jeg å få kroppen til å fungere. Der er jeg akkurat nå. Ligger vannrett og beina vil ikke som hodet forteller. Så her får jeg bruke litt tid, men det går seg sikkert til. Må bare ikke prøve for hardt, for jeg vil jo ikke gå i dørken. I dag skal jeg jo styre og stelle her til bursdagsfeiring her i morgen.

Det forutsetter jo en negativ test i morgen, men det satser jeg på at det blir. En kan kan jo ikke la hele livet ligge på vent fordi en kanskje har fått korona. Det er jo noe med at en vet jo aldri, når en har vært ute blant folk, eller om en har tatt på noe og da i et ubetenksomt øyeblikk har fingret seg selv i ansiktet og påført seg selv virus.

Nei, skal en tenke slik så stopper jo livet helt opp, for små farer er det jo i enhver krik og krok for tiden, og slipper en unna de farene, så ligger der nye rundt neste sving.

Nei, her skal man på beina og leve videre. Får sette på noe musikk og få kroppen varm. Bare starte forsiktig for på første forsøk ble jeg ganske så svimmel også. Livet er en berg- og dalbane. Her går det opp og ned, kraftige svinger og alt endres i et voldsomt tempo.

Bursdagsfeiring? Jo, det har seg slik at på kommende tirsdag fyller snuppen min år. Dagen skal derfor feires i morgen siden det er lørdag. En liten vennegjeng er invitert til pizzafest med påløgende musikk, moro, snacks og drinker efteråt 😜

Vi gleder oss.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#morgenfugler #kvitter #blogg #helg #bursdagsfeiring #bunnytrash

15 kommentarer
    1. Står man opp i 5 tia så er det ikke så mye annet å gjøre enn å blogge litt hehe. I dag vel og merke sov jeg til 8.30 og det var godt. Oi bursdagsfeiring er moro og gratulerer til han på tirsdag. Sant som du sier at man ikke kan sette livet på vent, da blir det lenge å vente tror jeg. Må alle som kommer ha neg test? Isåfall smart da!

      Ønsker deg en fin fredag Roger 🤗🤗🤗

      1. Nei, hehe.. ingen som kommer trenger negativ test. Det er jeg som uvaksinert som er pålagt å teste meg ut av karantene (etter kielturen) før jeg omgås folk. Dette kan gjøres tidligst 3 døgn etter ankomst Norge. Dvs klokken 10:00 i morgen. Fin fin fredag til deg også Lene 🥰

    2. Noen kropper må ha tid på seg for å komme i gang med dagen. Min er også sånn. Da er det bare å innrette seg etter det. Håper dagen din blir fin. Kos deg med styring og stelling, men husk pauser! 😀

        1. Jeg burde også skaffet meg kraftigere startkabler… Te er godt, men virker ikke på alt 😀 Håper startkablene dine har full effekt! Takk.takk, Bunny 🥰

    3. Jeg gidder ikke stå opp enda. Håper min kjære ordner med kaffe idag.
      Litt skummelt å føle seg urven når man skal teste seg.

    4. Deilig å være tidlig oppe, men å sitte og hamre på den maskinen kl. 0600 er ikke alltid jeg gidder, hehe…
      Bloggen min er jo bare en liten blogg så trenger ikke stresse med den tenker jeg!

      Men hadde kanskje vokst bittelitt hvis jeg hadde stått på mer! Men når jeg har en jobb hvor jeg sitter med pc hele dagen, blir man litt fedd opp! Man vil heller gjøre noe annet <3

    5. Jag är oftast uppe (väldigt) tidigt. Men ligger jag kvar i sängen till efter 7-8 på morgonen så har jag ångest hela dagen. Inte för att jag gör något vettigt när jag väl går upp, jag får bara dårligt samvete av att ligga i sängen. Haha.
      Alla har vi våra issues 😉
      Hoppas ni får ett hejdundrandes firande imorgon 🙂

    6. Føler med deg 🤗.
      Det er ikkje så greit når indianerane kapper telegrafledningane kvar gong ein legg seg nedpå 😥. Det tek så long tid å strekke nye. Når ein må bruke eitt par timar om morgonen, for å få undersåttane til å lystre ordre, er liksom mykje av dagen gått.
      Men men, me får vel berre bruka den tida me treng, og vera glad me held oss ute av rullestolen 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg