Mood Ring


Fortalte her tidligere at snuppen min og jeg var i Tønsberg i går. Det jeg glemte fortelle var at jeg fikk meg en slik «Mood Ring», en slik humørring som skifter farge etter humøret en er.

Svart gir ingen betydning.

Brun eller Orange betyr du er nervøs.

Rød betyr du er irritert.

Gul er blandede følelser.

Turkis er overrasket.

Grønn er romantisk.

Lilla er glad.

Blå betyr lykkelig.

I hele går var ringen lilla. I hele dag har den vært blå. Fram til jeg begynte å rydde litt i leiligheten her, vaske klær og støvsuge, da ble den grønn. Nå er den lilla.

At jeg var glad i går stemmer jo fint. Blå stort sett i hele dag stemmer også, jeg er jo på sett og vis lykkelig. Så med det lærte jeg at det er romantisk å rydde, vaske og støvsuge. Har vel noe med at jeg vil vi skal ha det koselig her, og at jeg forbereder til en kveld på balkongen her i morgen med musikk, levende lys, snacks og noe godt i glasset. Og nå er jeg bare glad 😜

Ha en riktig fin kveld alle sammen 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#moodring #humør #humørring #helg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg