Minner..

Denne dagen gikk da rasende fort.. kanskje har det noe med at klokkene stiller seg selv..? Vel, ikke mye jeg får gjort med svunnen tid. Dagen er forbi, det er blitt kveld. I morgen er en ny dag. Slik er det bare. Tenker å gjøre dette innlegget kort. Legge meg tidlig og komme meg opp og ut tidlig i morgen. Tenkte jeg skulle få meg en real luftetur i morgen før snøen kommer tilbake. Har liksom inntrykk at når det meldes snø og shitt, da blir det slik. Når det meldes om sol og digg, da kan det like gjerne bli shitt da også, haha.. det er meteorolog en skulle blitt.

Anyways, tre innlegg er postet tidligere i dag. Det første var om Mirakelblomst. Har du lest om Mirakelblomst? Passende navn synes jeg, og de er jo kjempeflotte da. Er du enig? Så var det saken om å bidra til å redde Pårørendesenteret som har fått kraftig redusert statsstøtte og mest sannsynlig må legge ned til sommeren. Jeg har jo sett på blogg, da særlig i oktober, da rundt dagen for Verdensdagen for psykisk helse, at man mener disse tingene er viktige. Jeg vet ikke hvor viktig folk synes mental helse er når det er mars måned, men her er ihvertfall saken og link til spleisen for å prøve redde Pårørendesenteret: Redd Pårørendesenteret!

Til slutt da, saken om hvordan islams følgere er mer opptatt av å be fremfor undervisning i den videregående skolen. Les dette: Har overtatt den videregående skolen.

Det var det. Slenger ved noen bilder som dukket opp som minner her. Snuppen min og jeg i en sånn park i Tyrkia der de hadde badeland, dyr og fugler og så videre. En herlig ferie som jeg har masse minner fra.

Takk for titten 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#minner #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
      1. Jeg tror at de som blogger selv kommer til å lese mindre blogg fremover nå. Man har liksom nok med å skrive egen blogg kanske? Og eller er man jo mer ute og smiler til sola og sånn 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg