Minner med smokk!

Artige minner som kommer opp på Facebook. Dette bildet over er av Ella til venstre og Ariel til høyre. Her drikker de vann av vannskålen sin der vi bodde før. De hadde nabolagets flotteste vannskål!

Dette neste bildet er av Ella, før Ariel ble født. Når en har mops i familien, det er da en blir bevisst på hvor mange smokker som folk mister. Jeg kan love at det er høy omsetning på smokker her til lands, ihvertfall her i Drammen. Vi kunne altså ikke gå tur i byen her uten at Ella snappet med seg en smokk og tok med seg hjem. Hvis hun fant den rett etter vi startet turen, så gikk hun med den til vi var hjemme igjen. Om det var en halvtimes tur, eller tre timer. Åkke som, hun elsket smokker og fikk mye ekstra oppmerksomhet der hun gikk.

Her er dem begge to. Ariel foran og Ella bak. Dette bildet finnes også som tatovering. Verdens nydeligste hjertegull, begge to!

Og her er Ariel med smokk. Så forskjellige som hun og Ella er, så ble dette en likhet Ariel arvet. Dette opphenget i smokker. Det er ganske utrolig, for selv med to mops så greide stort sett alltid disse to å finne hver sin smokk når vi gikk tur i byen her. Dere kan se for dere blikk og ansiktsuttrykk på forbipasserende?

Under er dette bildet som jeg ofte bruker i bloggen her av meg og jentene. Ella til venstre og Ariel til høyre. Vi er i skogen rett ved her vi bor, ved et lite vann som heter Blektjern. Veldig fint der. Håper å kunne ta en tur dit nå snart.

Takk for titten dere, og riktig god kveld/natt 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ella #ariel #mops #hund #familie #minner #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
      1. De gjorde. Denne greien med smokkene forsvant brått og plutselig. Jeg tror det hadde med godbitene i lommene mine. Når de skjønte at der er alltid noe der så slapp de alt så snart hendene bare nærmet seg lommene 🐰

    1. Først av alt: GRATULERER MED TIPP TOPP FØRSTE PLASS PÅ BLOGG-PLATTFORMEN!!

      Og, flott header!
      Og smokk! hahaha må le litt – og så stilig da – de små med smokk 🙂
      God siste dagen i påska-dagen og god mandag 😀

    2. Så herlige 🙂 Ser du har skiftet header. Jeg er skikkelig dårlig på å skifte header. Det har jeg gjort 3 ganger i min bloggtid, på 12 år altså 😀 Den siste gangen fordi vi flyttet til denne plattformen. Måtte starte fra bunnen. Jeg er så dårlig på sånt digitalt 😛 Gratulerer med 1. plass på blogglisten! 🙂

      1. Bare de to siste jeg har laget selv. Før det var det LeneElisabeth som laget til meg, og før der igjen var det min tante. Jeg er ikke så god på slike ting, men plutselig så dukket det opp en litt morsom app som jeg begynte leke meg med.. 🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg