Mine fine og Grandiosa!

I går hadde vi besøk her av et vennepar, de hadde med seg sine to nydelige firbeinte. To franske bulldog. Snille og morsomme er dem. Mange steder blir de omtalt som mopsenes søskenbarn, og de er jo temmelig like. Den største forskjellen er jo at de franske ikke har hale, og istedet for liggende ører som mops har, så står deres ører rett opp.

Ella og Ariel hadde ikke møtt disse to før, så vi hadde avtalt med våre venner at det var på tide, og at vi gjorde dette utendørs, så gikk vi tur sammen til et friområde i nærheten. Det var veldig moro, for de gikk veldig fint sammen. Jeg tok dessverre ikke bilder fordi det var blitt ganske mørkt ute. Etterpå dro vi alle sammen hjem hit til oss, og da tenkte jeg ikke på bilder. Det får bli neste gang.

Det som er veldig bra er at Ella som hele sitt liv har avskydd regn, snø, kulde og alt som ikke har med godvær å gjøre har blitt mer aksepterende iht snø. Men det begrenser seg selvfølgelig, så det tar ikke lange tiden før hun vil hjem igjen. Men hun er mer velvillig må sies.

Ariel derimot har alltid elsket snø. Hun har heller ikke noe imot regn. Kulde bryr hun seg heller ikke om. Hun trives bedre med st det er kjølig enn varmt. Hun synes sommeren er tøff, så detfor går vi da turer bare på morgenen og på kvelden. Men høst er best, da kan hun leke i løvet. Og vinter og snø er ikke så dumt det heller. Hun skiller seg ut fra oss tre andre i familien. Vi vil helst ha vår og sommer året rundt.

I morgen tenkte jeg å få unnagjort julegaver til dem. Greit å ta det samtidig som jeg må inn til sentrum å kjøpe et lass med Grandiosa på Spar. 25 kr pr pizza. Da kjøper jeg! Riktig god natt alle sammen, og sees til BloggFlax Julekalender her på bloggen i morgen tidlig 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLin

#mops #franskbulldog #bulldog #vinter #pugs #kos #årstider #moro #hund #snø #kulde #pug #advent #jatillivet #jul #juletre #familie #kjærlighet #bunnytrash

9 kommentarer
    1. Takk så mye for denne nydelige slutten på dagen 😘🌹
      Det trenger vi i denne ødelagte verden 😢
      Ha en god natt,Bunnytrash 😴
      Hilsen synskepeggy.

        1. Ååh,du altså 😉 eg mente jo de nydelige jentene dine 😘
          Eg spiser ikke Grandiosa,har smakt det en gang,det var nok for meg 🌺
          Hilsen synskepeggy.

    2. Høres koselig ut for både mennesker og dyr med “date” ute. Sikkert lurt med tanke på at hundene ikke hadde møttes før. Jeg prøvde å se etter deg inne i julekulene på det fine snøjuletreet, men ser ikke ut som det var plass for fotografen inni noen av dem 🤗

      1. De er så herlige. Ja Grandiosa til 25 kr stk er ikke å forakte. Da kjøper jeg lett for et par hundre og har til slitsomme dager og sådanne når snuppen har jobba sent og vi kan gjøre det enkelt. Stekes på rist og får passe sprø bunn så er faktisk grandisen en av de bedre frysedisk-pizzaer. Extra ost og litt snacks på så synes jeg dette er helt utmerket til tider 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg