Min første ‘date’ med Sigurd Storm.


Nå kommer jeg til å få kritikk, men jeg tåler det, så det går greit. Dette er garantert slemt av meg i noens øyne, men jeg har aldri sagt at jeg er denne snille, hjertegode personen som går omveier for å ikke tråkke noen på tærne. Tvert i mot så er jeg slem når jeg er slem og slik er det bare. I dag våknet jeg som «bad bunny» og jeg er helt avslappet i forhold til det. Ikke så «bad» da, men objektivt så er dette faktisk bare hvordan jeg tolket det produktet jeg fikk servert..

I det siste har jeg vært en del innom andres blogger for å se hva vi finner ellers i dette blogger-landskapet. Jeg har aldri lest så mange forskjellige blogger. En og annen har det jo blitt, men..

Så i dag våknet jeg tidlig. Snuppen min sover enda og jeg selv får ikke til å sove mer. Jeg logger inn på blogg.no og scroller nedover topp hundre-listen. Prøver å se om der er noen jeg ikke har lagt merke til før, noen menn. Det er ikke så mange menn som blogger, så jeg prøver finne noen, og da noen som har en blogg som kan gi meg noe.

Helt nederst på lista, eller nesten. På 98. plass ligger i dag bloggen Sigurd Storm. Jeg klikker inn og får da se bilder av interiør. Ok, jeg gir det en sjanse. Interiør kan jo være flott og inspirerende det. Og vi har jo en stuevegg her som har vært helt tom siden vi flytta inn i desember 2019. Men nei, om interiøret var flott i det siste blogginnlegget til Sigurd Storm så fant jeg det hverken nevenyttig eller inspirerende. Så da scrollet jeg videre til innlegget han postet før sitt siste..

Det første jeg ser i det neste innlegget er denne mannen liggende i en stol med kirurgisk munnbind på. I teksten skriver han at han har fått gavekort på pedikyr, så nå er han på «nail studio» på Frogner. Han måtte jo slenge inn at denne venninnen han fikk gaven fra var selveste Helene Sommer. Dette etterfulgt av, ikke bare ett, men flere bilder av føttene hans. Ok, glad jeg ikke har spist frokost enda, og scroller videre til neste innlegg.

Neste innlegg heter «unngå kanin-ører i sofaen» og jeg blir litt glad kjenner jeg. Men så kommer det bilder av tekanne i porselen, glitrende sofaputer, gullfargede kaffekopper og han forteller at han skal ha kaffeslaberas. Jeg får sånn følelse av overfladiskhet, en «wannabe», «look at me» og de kaninørene det var snakk om, det var hvordan en pute ikke skal ligge i sofaen eller stol eller whatever (!!?)

Enda mer glad for at jeg ikke har spist frokost enda, for jeg tror ikke jeg hadde klart å holde på den.

Jeg scroller videre, jeg må jo gi denne mannlige bloggeren en sjanse. I dette neste innlegget har han lagt med en video hvor han fullstendig driter seg ut, slik jeg ser det. I teksten prøver han å ro seg unna med bortforklaringer og hvor viktig det er for han å ikke være dømmende, men ekte. For det første så ser man at der er mye som ikke er ekte med den mannen, alt fra eget utseende, holdningen, om hvordan ting skal være rundt han et cetera. Ja, jeg vet jeg er dømmende her, men jeg er rett fra levra – og det er dét som er å være ekte.

Videoen er fra TV-serien «Første date» og denne Sigurd lager oppstandelse fordi den han havner på date med er en røyker. Noe han hadde sagt fra om at han ikke var interessert i. Nå er det jo slik at når man lager TV så prøver de å gjøre det underholdende, så dette var nok gjort for underholdningsverdi fra produsentenes side, lage litt klinsj. Men herregud da menneske, trenger jo ikke lage en scene av en kort date med en som røyker. Det er en date – ikke et helt liv sammen innestengt i en liten leilighet i ødemarka. Og allerede før dette med røyk ble nevnt,  så man jo, ihvertfall jeg, at her er det  kun «attitude»-problemer.

Nå har jeg kommet til et punkt at jeg har bestemt meg for å ikke spise frokost i dag, jeg dropper den!! Så vet dere det!!

Se video:

Jeg skroller videre og da kommer det et nytt innlegg der han igjen forteller om sitt vennskap  med Helene Sommer. Orker ikke lese, scroller videre.. neste innlegg der igjen har han laget en duk med motiver av min dronning Madonna. Det var det beste jeg fant i denne bloggen. Motivene på duken, ikke selve duken. Den hadde lange frynser av gull. Noen trenger å bli reddet fra seg selv!

Neste innlegg heter «Jeg orker ikke maximalisme» og viser bilder av det motsatte, jeg takker for meg og sitter igjen med et inntrykk av noen som tror han er noe, en som streber etter å bli likt, men har ikke så mye annet å gi av seg selv enn det overfladiske, det konstruerte manipulerte kosmetisk produserte ytre.. så da må jeg takke for meg. Dette orker jeg bare ikke! Sikkert en god gutt, en snill og likanes fyr, men jeg klarte bare ikke se det.

Når jeg leser en blogg så vil jeg ha ‘ekte’!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sigurdstorm #førstedate #blogg

4 kommentarer
    1. Hei igjen😊👍🏻🌺

      Eg såg tilfeldigvis den episoden av datingprogrammet der han her var deltaker 👎

      Han fremsto som en svært usympatisk og vandrende wannabee – katastrofe hele fyren 🤓

      Eg såg absolutt ingen underholdningsverdi i at denne figuren deltok på programmet,det var bare flaut og pinlig fra a til å,
      greit nok at produsentene ønsker underholdningsverdi,men her blei det totalt skivebom og det som verre er – at “voksne” folk vil fremstå sånn er for meg uforståelig.
      Men,han er i “godt selskap” det har etterhvert blitt mange “kjendiser” som burde reddes fra seg selv.
      Eg ser ikke komikk i det heller,det er bare tragisk – sånne wannabeer bidrar jo også aktivt til at verden går sin grusomme og ødeleggende gang fremover👎😢

      Hilsen synskepeggy.

      1. Hahaha.. jeg har aldri sett dette programmet, og jeg kan ikke si så mye om mannen, men bloggen han prøver å «selge» var virkelig ikke noe for meg, når folk prøver å konstruere et bilde og et liv så mister jeg raskt interessen.. det er som jeg skrev, jeg liker EKTE.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg