Marilyn Monroe & James Dean.

Det er så trist, tragisk, ikonisk, legendarisk, brilliant og vakkert på samme tid. To personligheter med sådan utstråling, så vakre og sexy, dyktige skuespillere, flotte mennesker med så mye å tilby.. og så bare borte.. hun ble 36 år, han ble 24.. men likevel lever de på mange måter for alltid. Jeg er stor fan!

Her kan dere klikke dere inn og se hvilke 5 filmer jeg mener er de beste fra Marilyn Monroe, og hvorfor og litt om henne og disse filmene:

👉🏽 Marilyn Monroe 👈🏽

Og her kan dere klikke dere inn og lese om James Dean sine filmer, rangert, og litt om JD:

👉🏽 James Dean 👈🏽

Hvis det er hjemmekveld for deg/dere så anbefaler jeg å se en god gammel klassiker med en av disse. Det er noe med sjarmen med slike filmer. Selv skal ikke snuppen min og jeg ha hjemmekveld. Vi skal til ei venninne, høre musikk, skravle og nyte deilige drinker i godt lag. Ha en fin kveld da folkens!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#marilynmonroe #jamesdean #monroe #dean #filmer #skuespillere #sexsymbol #legender #underholdning #bunnytrash #bunny

16 kommentarer

Siste innlegg