Mangfoldets menn!

Like etter jeg postet mitt forrige innlegg «Jeg vil forklare et ord for dere», et innlegg jeg synes er viktig og håpet at langt flere ville lese enn de få visningene hittil, så sendte en fremmed person meg på messenger link til to artikler med påfølgende tekst som jeg har klippet og limt under her. Jeg tenker vedkommende som sendte meg dette sikkert har lest mitt forrige innlegg, og at nettopp det var grunnen til at han sendte meg dette..

Les:

Abdulzhakim M. (31) er dømt til tre års fengsel for å ha forsøkt å voldta en kvinne på åpen gate. Overfallet har fått alvorlige følger for offeret. Den kvinnelige studenten (22) forklarte for retten at hun hadde dødsangst da hun lå på gaten med afrikaneren over seg.

Den etiopiske statsborgeren ble utvist fra Norge i 2020, men er «ureturnerbar», og oppholder seg derfor i riket på ubestemt tid. Hendelsen har fått store konsekvenser for kvinnens livskvalitet, sier hennes bistandsadvokat Lilli Marie Brimi.

Saken har vært en stor psykisk belastning for henne. Den fått følger for studiene hennes og hvordan hun fungerer sosialt. Hun tør ikke å gå ut alene lenger.
Under etterforskningen ga 31-åringen kun en forbeholden forklaring. I avhør forklarte han at han ikke husket det han hadde gjort, og at han hverken hadde voldtatt noen dame eller hadde tenkt å voldta noen dame. Han hadde heller ikke sett eller møtt noen dame i Kirkegata på gjerningstidspunktet. I retten ville han overhodet ikke forklare seg.

Abdulzhakim er utvist, men kan ikke returneres – nå er han dømt for voldtektsforsøk

Ahmed N. (46), somalisk statsborger og en av de siktede for Oslo-terroren i juni i fjor, er dømt for en gruppevoldtekt. Til tross for at retten beskrev den som «særdeles gruoppvekkende», ble den kun honorert med fengsel i ett år og åtte måneder. Man spør seg hvordan det kan gå til at han har oppholdt seg ulovlig i Norge de siste 25 årene. Noe som blir desto mer bemerkelsesverdig siden han i juni 1997 ble dømt til fengsel i to år og seks måneder for seks ran, hvorav ett grovt. De fornærmede var fem drosjesjåfører og en butikkansatt. Samtlige ofre har norske navn. Flere av dem er kvinner, tre taxisjåfører og én butikkansatt.

Siktet for Oslo-terror (46) er dømt for «særdeles gruopp­vekkende» gruppe­voldtekt

Dette er grusomt å lese om, men det er slike saker gående hele tiden nå, det overfalles, knivstikkes, voldtas og i det hele tatt, over en lav sko her til lands nå, det har gått så langt at politikerne og media klarer ikke dekke over det lengre, uansett hvor hardt de prøver. For nå er det slik at den som ikke har opplevd eller blitt utsatt for denne volden til nå, en dag snart vil måtte møte den, volden kommer stadig nærmere deg og dine..

Hvorfor bedriver mangfoldets menn så mye vold og grusomheter? Det er nettopp det jeg prøvde å forklare i det nevnte forrige innlegg. Når en vokser opp i et samfunn hvor alle rundt en er påvirket og preget av en voldskultur, så blir det slik. Vold avler vold.

Les nevnte innlegg, det kan hjelpe deg forstå hva som skjer: «Jeg vil forklare dere et ord».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#islam #mangfold #bunny #bunnytrash

11 kommentarer
    1. Ureturnerbare? Kvifor? Avdi nokon frå blodraude valdsvenstre trur på dei, når dei påstår dei er i livsfare i heimlandet?
      Har dei stelt seg slik åt i heimlandet at dei risikerer dødsstraff, ja så får dei ta konsekvensene av sine handlingar. Dei visste kva straffa ville verta, då dei utførte handlingane.
      Send dei heim, så dei får stå til rette for seg. Det er jo idioti å la dei gå lause her, for å utføra fleire slike handlingar.
      Lovane, og domsstolane, skal vera til for å beskytte samfunnet mot slike, ikkje for å beskytte forbryterane mot samfunnet, slik det fungerer i dag.
      Personleg meinar eg at ei passande straff, ville vore å stilt dei nakne i gapestokk på torget, og latt folk leide hundane sine bort til dei, og slikke dei på “reidskapen”.
      Hadde Islams følgerar visst at det var konsekvensen av forsøk på, eller valdtekt, trur eg fleire av dei ville tenkt seg om, både to og tri gonger.

        1. Jo, eg liker hundar, og hundar liker meg 😊.
          Tenkte fyrst at dei kunne dømast til å verta sugde av gris 😜, men så kom eg på at grisen kanskje enda på mitt middagsbord 😂, og då vart det til at hund var betre egna til det 😜.
          Begge er jo ureine dyr i deira auger.

    2. i Russland på 90-tallet pågikk det det samme. De som kom fra Øst drev med hva de vil. så vold avlet vold og det oppstod rasistiske bevegelser som gikk ut på gatene i grupper og banket opp alle mørkhudede.

      1. Vet ikke om jeg ville kalle det rasistisk om noen samlet seg for å få slutt på elendigheten. Men i dag er det jo ansett som rasistisk å se filmen «Tatt av vinden» eller lese originalboka om Pippi Langstrømpe.

    3. Nei, kvit tiger, eller andre rovdyr, går ikkje.
      At det må vera gris eller hund, har med deira idiologi å gjera.
      I deira idiologi er ei valdteken dame urein, og likeeins borna hu måtte føde.
      Hu kan heller ikkje gifta seg, med mindre hu gifter seg med overgriparen.
      Dei bruker valdtekt bevisst, for å gjera kafirs ureine, i den tru at dei då ikkje kan gifta seg og føda ungar.
      Det har noko med at på seg sjølv kjenner man andre, men vestleg og islams idiologi er ikkje lik.
      Då gris og hund er ureine dyr, vil mannfolk som har vore i befatning med dei på denne måten, vera ureine, og ikkje kunna gifta seg og produsera ungar.
      Det har noko med at slik du vil andre skal gjera mot deg, skal du gjera mot andre.
      Altså gi igjen med same mynt.
      Nei, det er ikkje snilt, og heller ikkje særleg kristeligt, men dog.
      Dei påfører andre skamkbendsle og psykiske utfordringar, så då kan dei vel få det i retur.
      Dei vil jo då sjølvsagt ikkje kunne koma til paradiset sitt, og få sine 72 jomfruer.

        1. Ok, rotter kan eg gå med på 👍😜.
          Japanerane hadde ein torturmetode under krigen.
          Dei spente fast ein metallboks med ei rotte inni, på brystet til fangar, spesielt offiserar dei ville ha til å snakke. Etter kvart som rotta vart svolten, byrgja den å gnage, og ete på soldaten.
          Eg berre nevner det, sidan me var inne på rotter.

          1. I know, ligger på listen over topp 15 av beste torturmetoder noensinne, akkurat hvilken plass husker jeg ikke, men topp 15 holder for meg 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg