Løvebunny bursdagsbivirkninger.

Feiringen i går kveld og i natt ble veldig vellykket synes jeg selv. Jeg hadde det kjempemoro. Det ble en trivelig gjeng og mye latter. Det liker jeg. Fikk noen utrolig fine gaver, og det setter jeg pris på. Ikke nødvendig, men veldig verdsatt. Blomster og masse Ritualsprodukter. En meget spesiell lysestake. Designring og smykke. Smykkeskrin, haha.. AirPods. Ei venninne hadde fått laget noen bilder av oss på fotopapir, dét synes jeg virkelig var en artig og fin gave, originalt. Har festet dem på kjøleskapet nå.

Jeg er sliten i dag, høhø.. har ligget på sofaen stort sett fra jeg våknet, og bare glant på mobilen. Ikke særlig givende eller spennende. Eneste jeg har gjort utenom sofasliting og mobilglaning er å spise bursdagsfrokost som snuppen laget i morges, så har jeg vært på do en liten tur, og kaffe og røyk på balkongen. Ellers bare sofa.

Har sett på reiser, snuppen min og jeg har egentlig hatt planer om å reise til Tyrkia i september, men plutselig fikk vi en idé om å dra til Balkan i stedet for. Vi fant i går en rimelig pakkereise til et skikkelig fint hotell helt ved havet og privat strand. I dag da jeg skulle bestille var den utsolgt. Da var det ikke meningen at vi skulle akkurat dit. Så da er det bare å vente og følge med videre..

Jeg har også lest i min egen blogg, sånn 5 år gamle innlegg. Skrivemåten, hva jeg skrev om, og i det hele tatt har endret seg mye. Det var mer reiser, mer fokus på sykdom, selvterapi, langt mer personlige innlegg. Noen innlegg er jo personlige i dag også, men den gang kunne vel bloggen defineres som en personlig hverdagslivblogg, mens i dag er det mer samfunnsaktuelt og politikk som preger. Men deler jo litt fra livet mitt også, jeg tenker at litt av hensikten med blogging er vel at leserne skal få muligheten til å bli litt kjent med personen bak?

Anyways, i dag er jeg litt sånn halvveis i tankene om å spandere en bursdagsmiddag på meg selv ute et sted. Det er søndag, snuppen min dro på jobb nylig. Så her er jeg i min ensomhet på den første dagen i resten av mitt liv. Et godt måltid ute når det kun er meg selv i eget selskap, det kan jo være fint det. Får se hva det blir til, jeg er enda sliten.

Da jeg leste gamle blogginnlegg tidligere i dag så fant jeg noen sitater jeg hadde postet i oktober 2017. Skjønner godt at jeg likte de sitatene den gang, for jeg likte dem veldig godt nå. Tenkte jeg skulle skrive dem for hand på et lite papir og henge på kjøleskapet som en påminnelse. Synes de er passende i sine situasjoner.

Den som ikke vil tilgi andre, ødelegger den broen han selv en gang må over.

Å be om unnskyldning er å legge grunnlaget for enda en fornærmelse.

Forklar aldri noe. Vennene dine trenger det ikke, og fiendene dine tror deg ikke likevel.

Jeg trenger ikke tilgi mine fiender – jeg har allerede skutt dem.

🐰

Tusen takk for at du leste, ha en fin fin søndag 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#løve #bunny #bunnytrash

19 kommentarer

Siste innlegg