Love and hate.

Det er alle hjerters dag i dag, Valentines Day. Det tror jeg alle har fått med seg nå, hehe.. og jeg håper dere alle har hatt en fin dag med deres nære og kjære, og at kvelden også byr på kos og hygge 😜

Selv har jeg tilbragt hele dagen hjemme, for snuppen min og jeg har nemlig flytta Valentines til i morgen. Men masse kjærlighet er her likevel. Begge jentene mine ligger her tett inntil og koser. De er så utrolig kosete at en skulle nesten ikke tro det er mulig. Men det er det, masse kos og ekte kjærlighet.

I dag har jeg postet to innlegg tidligere, og jeg synes det var passende tema for dagen. Det første var om KJÆRLIGHET og det andre om HAT. Disse to er ikke motsetninger, men faktisk to nærliggende følelser. Det motsatte er vel ‘likegyldighet’. Uansett, om dere klikker på de uthevede ordene så kommer dere direkte inn på de to aktuelle innleggene. Hvis dere ikke allerede har lest dem, så synes jeg dere skulle gjøre det.

Som sagt så har snuppen min og jeg flytta Valentines til i morgen. Han har kveldsvakt i dag og kommer ikke hjem før rundt klokken 23 nå i kveld. Da skal vi ha kveldsmiddag her, og det blir noe så enkelt som Kjøttboller og spagetti i rød pastasaus. Inspirert av «Lady og landstrykeren», bare det at her blir det to «landstrykere», haha..😜

Også bare sånn siste ord før jeg avslutter her. Et veldig bra album å høre på som lager fin stemning på romantiske kvelder, valentine og sådan som jeg vil anbefale er «Bedtime Stories» av Madonna. Klikker dere på tittelen så kommer dere direkte til albumet på Spotify. Det er et rolig og behagelig album med gode tekster. Dette er romantisk i fleng med låter som «Forbidden love», «Don’t stop», «Inside of me», «Love tried to welcome me», «I’d rather be your lover» og megahiten «Take a bow».

Ha en riktig fin kveld alle sammen, ja til livet og kjærligheten 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#valentine #valentinesday #allehjertersdag #jatillivet #kjærlighet #bunny #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg