Livredd for vaksinehelvete!

Det begynner å bli uutholdelig skremmende å våkne til en ny dag nå. Over tid har mange av oss tenkt at  «i morgen blir en bedre dag», «alt blir bra», «det er lys i enden av tunnelen». Vi har vært med på dugnaden i snart et år for å bekjempe koronaviruset.

Vi holdes som fanger hvor mesteparten av friheten vår er fratatt oss. Grunnloven er permittert og folk sliter. Mens vi det norske folk er med på dugnaden holder regjeringen med Erna og co åpent for importsmitte. I samme periode som vi skal være innelåst og ikke ta i mot besøk fra noen av våre nære og kjære, så kommer det over 20 000 gjestearbeidere med fly fra land som har mye høyere smittetall enn vi har her i Norge.

Hva sier det oss når det er slik at våre folkevalgte til stadig setter våre liv og vår helse i fare, samtidig som dem selv reiser rundt i landet godt beskyttet? Hva sier det oss når våre ledere sørger for at små bedrifter legges ned, vanlige folk mister jobb og inntekt, og fattigdommen for småbarnsfamilier øker? Hva sier det oss om våre folkevalgte når de selv tar i mot millioner i lønn som vi folket betaler dem gjennom våre skattepenger? Hva sier det oss når de presser og truer folk inn i grusomme situasjoner, og så er de ikke med på dugnaden selv?

Her sitter vi altså, og kan intet gjøre, mens gjestearbeidere lander på Torp og Gardermoen, og joda de blir «testet» der. Men nå vet vi at det er slik at blir man smittet rett før, eller på flyet fra Polen og Litauen etc, så vil de heller ikke teste positivt ved ankomst Norge en time etter. Vi vet også at disse arbeiderne må noen dager i karantene, men hva hjelper det når disse arbeiderne på myndighetenes anbefaling reiser fra flyplassene med det offentliges busser, tog og trikker?

Disse lander på Torp og reiser med kollektivtransport til motsatt side av Oslo. De lander på Gardermoen og reiser til Oslo og videre rundt i landet derfra. De reiser på kryss og tvers i de mest befolkede delene i landet vårt!

Vi vet også fra tidligere at det er importsmitte som har vært problemet over tid nå. Vi vet også at bestemte innvandrermiljøer har vært et stort problem. Vi vet masse, men de fleste nikker medgjørende til Erna og Bent enda den dag i dag. Nikker og bukker, og svelger alt de sier, som barn gjør når de får godterier.

Nå våkner jeg hver dag med de dårligste nyheter som møter meg. Det er superspredning i fødebyen min, lille stedet hvor jeg kommer fra, langt oppe i nordnorge hvor min kjære mamma bor. Jeg har også en søster der. Jeg har nevøer, tanter og onkler, og nære venner. Folk jeg elsker. Jeg er ikke så veldig bekymret for selve smitten i seg selv, men det bekymrer meg hva tiltakene, regler og anbefalinger gjør med folk. Ødeleggelsen av liv og helse, og det umenneskelige presset til å ta vaksiner..

Nå har det tatt helt av her i Drammen. I bydelen jeg bor har nylig 15 personer dødd på sykehjemmet rett ved oss. Helsepersonellet er smittet, og en kan ikke engang forestille seg tilstandene. Men myndigheter og media bruker dette for alt de kan, og presset til å ta vaksine øker.

På nyhetene ser vi at Vestre Viken sykehus her i Drammen, sykehuset hvor min kjære samboer jobber i akuttmottaket og i koronateltet, så er nå titalls pasienter, sykepleiere og leger påvist smitte. Jeg får meldinger fra venner som bekymrer seg for min kjære, og bekymrer seg for oss.

Blir det påvist mer smitte på sykehuset i dag så vil vi alle få påvist smitte i løpet av kort tid. Ser det ut som.

Vaksinepresset øker og øker. Det har blitt offentliggjort en plan om hvem som skal vaksineres først, og en rekkefølge på dette. Nå presses helsepersonell opp og foran i køen. Leger og lærere er frempå for å rykke frem i køen.

Stress, angst, frykt, redsel og press øker.

Og her sitter jeg da. Fra innerst inne i mitt dype indre, hvert bein i kroppen min, og hver pore skriker til meg at denne vaksinen vil jeg ikke ha. Her er noe veldig veldig galt. Jeg føler det i absolutt hele meg! Stadig flere er uenige med meg. Vi må stole på Erna og Bent! Ja, jøss!!

Jeg tenker, med alt vi nå vet, og alt vi får vite om vaksinene, så endrer ikke mitt standpunkt seg. Tvert imot! Jeg er livredd for at snuppen min nå snart får vaksine. Det snakkes om «neste uke». den uka starter i morgen! Jeg blir kvalm og dårlig av det hele. Magefølelsen min har aldri før vært så sterk som den er nå.

Jeg kan ikke bestemme for noen. Jeg kan ikke presse noen til å si nei, selv om jeg så inderlig vil. Dette må være en avgjørelse hver og en tar for seg og sin kropp. Men myndighetene og media presser på og kommer med ondsinnede trusler.

Det snakkes om portforbud og det snakkes om å gi fordeler til de som tar vaksinen. Det snakkes om vaksinekort og straff til de som velger å ikke vaksinere seg. De som ikke vaksinerer seg får kanskje ikke muligheten til å reise på ferier og bevege seg fritt i verden mer. Noe som er av det mest berikende og betydningsfulle i mitt liv, det å kunne se, oppleve og nyte.

Vaksineringen er i gang, og folk får bivirkninger, noen alvorlige og noen mindre alvorlige. Det ufarliggjøres i media og prates bort. Dette er bivirkninger som inntreffer umiddelbart og få dager etter vaksinen blir tatt, men hva med bivirkningene etter to måneder, seks måneder og etter et år? Det er det ingen som vet noe om.

Jeg har vel ingen intensjon om å få et ødelagt liv og komme i en slik situasjon der jeg må kjempe resten av livet mot staten, for å få en liten pengeerstatning for ødelagt liv? Det unner jeg ingen!

Vi vet fra før at det er slik det er, liv er ødelagte etter tidligere mer utprøvde vaksiner enn denne, for sykdommer som har blitt opphauset av media og myndigheter, akkurat som korona.

Nei, nå er det bare grusomt å våkne hver dag, gå her å tenke på snuppen min på sykehuset, vaksinepresset og ondskapen som er over oss. Vi leser om folk som dør AV korona, selv om de døde MED korona. Altså, folk har dødelige sykdommer, høy alder og så videre, og vet de skal dø, når det skjer så blir de oppført i statistikkene som at de har dødd av korona.

Nå dør folk MED vaksine, altså de blir gitt vaksine og dør rett etter. Det blir bortforklart med at de dør MED vaksine, ikke AV. Her har media og myndigheter ganske enkelt bare snudd på to ord. De sitter på kontorene sine og spiller scrabble, og vi er bare små uverdige brikker for dem.

Jeg vil ikke at snuppen min skal ta den vaksinen, jeg er livredd. Og det må jeg få lov til å være, for jeg kan ikke noe for det.

Link VG: Dør MED vaksine, ikke AV!

Link Dagbladet: Alle får bivirkninger.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#korona #covid #vaksine #thegreatreset #newworldorder  #norge

12 kommentarer
    1. Kjenner så absolutt igjen den ‘alene mot verden’ -følelsen! For ikke snakke om det å bli avfeid som ‘dum’, ‘egoistisk’ o.l når en argumenterer ens syn. – Et syn jeg vil anta at mine meningsfeller i likhet med meg selv har kommet frem til gjennom å finne frem all den data som lar seg oppdrive, for dernest å foreta en selvstendig vurdering av disse. – Et arbeid de færreste av våre meningsmotstandere later il å ha gjort! ‘
      Jeg har nå begynt å fabulere om hvorvidt det kan finnes et vis å gruppere seg på, både for at en sammen vil kunne få en sterkere stemme, og muligheten for at det å kunne knytte seg til et slikt fellesskap kan få en del av de som er skremt til taushet på banen..

    2. Vi bør nekte både testing og vaksine. Testene viser ikke om du er smittebærende og vaksinene er ikke utprøvd skikkelig og ganske sikkert unødvedige. Jeg har ett viktig spørsmål som alle bør stille; hvor ender statens makt og hvor begynner vår? Det burde være klare juridiske grenser for hva de kan påføre oss av restriksjoner og pålegg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg