Liv kommer til å gå tapt!

Nå de siste dagene har det vært «overalt» om frykten, slåssingen, redselen. Hvordan innvandrerungdom etablerer gjenger. Truer andre mennesker og skaper utrygghet. Hvordan disse innvandrerne gjør Drammen til «et helvete på jord».

Nå sist torsdag omtalte Drammens Tidende en alvorlig sak om to norske ungdommer her i Drammen etter at saken først var på TV2 på mandag. Ungdommene bærer nå voldsalarmer etter å ha blitt truet, banket, hetset, bestjålet, utpresset og trakassert over en lang periode av innvandrergjenger.

Det skal en del til å få øynene opp hos folk. For et par år siden cirka så klatret bloggen min veldig og plutselig opp på blogglisten. Noe Drammens Tidende la merke til og derfor kontaktet meg. De ville lage en sak om meg og bloggen min, og spurte om hvorfor jeg trodde bloggen min plutselig fikk så mange lesere. Jeg svarte at jeg trodde det var fordi bloggen min er rett fra levra og jeg sier rett ut hvordan ting er og at vi har et innvandringsproblem i Drammen (og Norge). Vold, hets, trakassering. Veldig mange føler seg utrygge. Da jeg hadde sagt dét, så var ikke avisen interessert lengre. Det virket på meg som om de var redde for å ta opp innvandringsproblematikk. Folk bruker rasistkortet i tide og utide. Det var nok det som stoppet DT den gang.

Men nå har altså Drammens Tidende våget å belyse problemet. Ikke helt og holdent, men litt. De la ut storyen bak betalingsmur noe jeg synes er ufint da det hadde vært mer samfunnsnyttig lokalt å få spredt dette til flest mulig om hvordan virkelighetens tilstand egentlig er. Slik at de rette får det med seg og tiltak kan iverksettes. Men uansett, her er saken: De blir banket opp og ranet hvor enn de går: – Håpet er at livet kan begynne igjen snart. For i det siste har det stått på vent.

Her er samme saken omtalt i Document, uten betalingsmur: https://www.document.no/2019/03/30/gjenger-gjor-drammen-til-et-helvete-pa-jord/

I reportasjen fra Drammens Tidende fremgår det at familiene til de to guttene saken omhandlet ikke føler seg trygge. Hverken på skolen, i sentrum, utenfor sentrum eller noen steder i det hele tatt. De er livredde og avisen skriver at norske gutter er fanger i sine egne hjem. I Drammen.

Det er grusomt, men problemet er større enn som så. Det er ikke bare norske gutter som har det slik. Vi lever alle i fare. Norske barn og voksne også. Kvinner som menn, unge, eldre, religiøse, hetrofile, vantro og homofile. Det kan jeg fortelle utfra egne bitre erfaringer.

Det er nå snart to år siden jeg lot meg intervjue av bloggeren Helene Dalland bak bloggen Forbipolene. Den gang snakket vi om hets og trakassering som skjedde to tre ganger i uka. Nå i 2019 kan man bli omringet av innvandrergjenger to ganger på en halvtime. To ganger på den halvtimen det tar å gå fra jobb og hjem. Dette vet jeg, dette skjedde samboeren min, min kjære, verdens snilleste – nylig.

Link: https://forbipolene.blogg.no/1496249435_innvandrergjeng_trakk_kniv_mot_homofil_norsk_mann.html

Etter blogginnlegget ble det en del oppmerksomhet den første tiden, og folk fra rundt om i landet sendte medfølelse og det ble noen diskusjoner om at dette måtte gjøres noe med. Politikerne må ta tak i dette. Legge ned moskéer. Strengere krav til opphold i Norge. Returnere kriminelle innvandrere og strengere krav til innvandring. Hardere straffer og senke den kriminelle lavalder. Mye prat, men ingen bedring. Men politikerne MÅ gjøre noe, ikke snart, ikke i morgen, ikke i dag, men i går!

Apropos politikere, så er i hvert fall én på banen. Mandag 25. mars hadde bystyrerepresentant for Frp, Lavrans Kierulf, et leserinnlegg i Drammens Tidende med tittelen Innvandringsproblemer hindrer god utvikling i Drammen

Det har bare blitt verre og verre. Det som er virkelig fortvilende er den store andelen som gjør seg blinde. Snillismen, dumheten og naiviteten. Og de som nekter å tro det. Noen gikk så langt at de kalte meg løgner etter jeg ble intervjuet. Og rasist. En annen daværende blogger som holder til her i Drammen sendte meg melding om at hun ikke kjente seg igjen i det jeg hadde fortalt. «Slik er det virkelig ikke her i Drammen».

Kanskje ikke så rart da hun står opp om morgenen, kjører til jobb utenbys, er ferdig på jobb, kjører innom butikk utenfor sentrum og så hjem. Det hun ikke har sett eller opplevd, det eksisterer ikke. Er man blind, så kan man ikke se.

Så er det meg og min kjære. Vi kjører ikke bil. Han går til og fra jobb hver dag. Vi beveger oss ute i samfunnet. Vi har ikke noe valg. Og vi burde kunne bevege oss trygt. Ikke sant? Men slik er det ikke.

Jeg har merket meg at etter saken om de to guttene kom ut i offentligheten så har politiet i Drammen vært ute med en uttalelse der de påstår at alt dette er på grunn av trange levekår og fattigdom. Det viser jo hvor lite politiet vet, hvor ignorante de er og at de gjør minst mulig med problemet – da de sympatiserer med voldskriminelle.

Jeg må spørre hvorfor skulle fattigdom være årsak til å trakassere andre fattige? Hvorfor skulle fattige ta kvelertak på ungdommer, voldta jenter og true homofile på livet? Er dette ting man gjør for at man er fattig?? Jeg får det ikke til å stemme, det er idiotisk.

Det jeg ser er grupper som ikke ønsker integreres i vårt samfunn, det jeg ser er innførte ukulturer, aggresjon, hat og islam!

Jeg har lest i kommentarfelt til denne saken der den er omtalt. Jeg ser voksne menn skrive om i gamle dager så gjorde man ‘slik og slik’. Voksne menn som er «store i kjeften» på internett og oppfordrer andre til å finne disse kriminelle gjengmedlemmene og gi dem «en god omgang juling, det er det eneste som nytter».

Vær så snill ikke skap dere, ikke lat som om dere er så jævlig tøffe når dere bare har det i kjeften. Slutt å vær så feig å oppfordre andre, det gagner ingen. Har man sluppet unna disse kriminelle innvandrergjengene så bør man være glad for det og holde seg unna. De hevner seg, de skyr ingen midler, tro meg!!

Blir ikke dette ordnet opp i fra rette hold snarest så tenker jeg snart det blir noen som ender med å bøte med livene sine. Sånn er det blitt!!!

Følg Bunny Trash på Facebook: Link!!

#samfunnsproblem #innvandrere #gjenger #kriminalitet #innvandring #vold #voldtekt #hat #hets #homohets #utpressing #trusler #ukultur #trakassering #kniv #machete #hevn #politi #politikk #politikere #frp #stemfrp #oslo #islam #islamisering #islamister #terror #drammen #norge

4 kommentarer
    1. Jeg er faktisk enig. Jeg er venn med mange innvandrere fra Somalia og før var jeg i mot det du skriver, men etter at jeg gikk bort og spurte en innvandrer om han visste hvor en annen innvandrer som var kompisen min, var, så hylte og brølte han meg opp etter fjeset og hver gang han ser meg opptrer han truende og sender meg drepende blikk. En annen dag så var jeg og handlet i byen og skulle opp til en kompis, da kom det en gjeng full av Afganske og syriske flyktninger, Menn, og de fulge etter meg hele tiden helt til jeg kom til kompisen min. De ropte til meg, pekte og lo, og gjorde narr av meg uten grunn…Jeg føler meg utrygg…Jeg føler jeg må gå med overfallsalarm og overfallsbeskyttelse spray hvor jeg går

      1. Jeg har mange venner av forskjellige etnisiteter jeg også. I går var en kompis fra Iran her. Vi er mye sammen med et gjeng fra Pakistan og India. Ellers har vi venner fra og i Hellas, Spania, Jamaica, Brasil, Italia, Tyrkia osv. Problemet er ikke hudfarge eller at noen er fra et annet land. Problemet er de som kommer fra ukulturer og ikke har respekt for omgivelsene, andre mennesker, lover og regler samt landet de er i. Og problemet er ofte forholdet mange har til islam og muhammeds levesett.

    2. Takk for at du gidder å skrive om problemet. Selv om jeg er enig, vil jeg ikke engang trykke like på blogginnlegget ditt på Facebook. Jeg er i utgangspunktet ikke redd for å bli stemplet for noe som helst, men når mye av kundegrunnlaget befinner seg i sosiale medier, er et nok lurt å ikke blande seg inn i sånne kontroversielle saker. Sikkert mange som føler det samme.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg