Lite som funker i dag.

Dagen startet ikke bra, vi reagerte med sjokk og vantro da vi fikk DENNE nyheten. Jeg tenker så opplyste som folk burde være i dag..

Jeg hadde egentlig planer for dagen, dra til Hageland for å handle mer jord og planter for å få ting på stell utenfor her. Er mye styr, fire busser og aberet med å få alt med seg. Ble både matt og sliten etter forrige runde for noen dager siden. Siden jeg var blitt helt matt allerede etter dagens nyhet, så fant jeg ut at jeg droppet hele turen til Hageland. Fant heller ut at jeg kunne male litt på et maleri her hjemme.

Rigget meg til i hobbykroken min på kjøkkenet, dyppet penselen i maling og skulle gå i gang. Jeg var så skjelven at etter to minutter droppet jeg hele greia. Vondt i magen og fysisk uvel. Jeg måtte ha luft.

Jeg tuslet meg avgårde, ned til butikken vår der jeg kjøper egg. Plukket med meg et brett og gikk videre til kjøpesenteret. Tenkte jeg kunne gjøre noe nyttig, istedet for å sitte hjemme og gruble og kjenne på følelser. Tok meg god tid i butikken for å se priser som var satt opp og ned. Det er så vanvittig. Poser med 2,5 kg pommes frites til 50 kroner, 1 kg tynnpølser til 33 kroner, Grandiosa til 20 kroner. Sunn mat derimot, stiger fremdeles, haha.. Plukket med meg det vi trengte, og 5 Grandiosa. Må snart ha en egen fryseboks til Grandiosaer. Jeg tenker ikke sunt lengre, bare hva som er billig.

Bussen hjem. Plasserte matvarer. Gikk runde med jentene i nabolaget her. Helt nydelig vær, men har ikke hjulpet på humøret i det hele tatt. Ikke engang alle blomstrene på blomsterbutikken fikk opp humøret mitt, på tross av alle de fine spreke flotte fargene. De hadde også fått inn små søte kaninøre-kaktuser. Hjalp ikke det heller.

Nei. Lurte på å lage Dumplings til kveldsmiddag. Dumplings, kjøttboller og en chillisaus. Kanskje dét hjelper? Enda en stund til snuppen min kommer hjem.

Noen som har en god vits eller en morsom historie å legge igjen i kommentarfeltet mitt?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #bunnytrash #bunny

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg