Line it up!

Før jeg gikk og la meg i går kveld tok jeg meg en Strepsils. Altså sånn sugetablett med virkestoffer som man får kjøpt i utlandet, istedet for Repsils som er jukseutgaven man blir lurt til å kjøpe her i Norge. Jeg ble snufsete et par minutter skjønner dere, fikk vondt i halsen og det kjentes sårt ut. Våknet i morges og da var det forsovet enda verre og jeg ble bekymret for å bli syk, at feiringen i morgen må avlyses. Det ser lovende ut, etter frokost og et par glass melk så ble det bedre utover dagen og har bank i bordet ikke blitt verre igjen. Jeg har ikke fått rare tær eller hårete svart tunge, så da ser det ut til å bli fest i morgen.

Yupp, så da, som dere sikkert skjønner så har jeg brukt dagen i dag til å lade opp til morgendagen. Jeg har også selvfølgelig vært innom bloggen her, først med dagens krim fra virkeligheten, litt senere stilte jeg spørsmål ved at man ikke skal få lov til å bestemme over sin egen sæd lengre, og så forrige innlegg om å være positiv.

Jeg har også hørt på masse musikk, gammelt som nytt. Noen av dere husker kanskje at snuppen min og jeg var på konsert med artisten LP i september. Vi digger LP, musikken er fantastisk bra og stemmen hennes er helt rå. Nå har det seg slik at nylig så ga hun ut en ny låt sammen med et britisk band som kaller seg Palaye Royale. Ikke hørt om de før, men de spiller litt sånn brit-pop-glam-rock-art-punk-musikk. Anyways, låta heter «Line it up» og jeg elsker den. Behagelig låt hvor vokalisten i bandet er sånn raspete og matcher utrolig bra med LP’s rå stemme!

Dere burde høre på LP folkens! Med det sagt så avslutter jeg her for i kveld og legger ved musikkvideoen til den nye nevnte låta under 👇🏽😜


Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#lp #konsert #lineitup #palayeroyale #helg #fredag #streosils #drammen #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
    1. Godt å lese at det ser ut til å gå bra 😊.
      Eg vakna etter ei frykteleg natt, der eg brant i huda, men frøys så eg rista verre enn ein chihuahua, innvendeg.
      Seinare på dagen målte eg tempen til 38,9.
      Ja, nå har eg og fått corona 😜, så når det er over, er eg “vaksinert” for minst eitt år fremover.

      1. Alle skal få sa dem etter 72 prosent av befolkningen var trippelvaksinert.. går nok bra, satser på en variant som ikke gir deg hårete svart tunge. God bedring Bernt.

        1. Takk 😊.
          Svart tunge? Det må i så fall vera av Doc halspastiller type lakris 😜.
          Hårete? Har ikkje sett noko hårvekst i kjeften til nå, men så har jo ikkje eg tatt deisse giftsprøytene heller, så det er vel svært usannsynleg at eg får den biverknaden 🤣.
          Det går nok bra skal du sjå. Eg har ein del feber, noko som tyder på at immunforsvaret fungerer ganske godt, og så er eg litt “slakk i hamsen” sånn likavel. Så lenge eg klarer å drikka kaffi og røyka, så er det jo ikkje så alvorleg 😊.

            1. 🤣 Nei, ein kan aldreg vita 🤣.
              Svart og hårete tunge har eg ikkje fått med meg, men han med koldbrann i tærne, som dei skulda på coronaen, det såg eg.
              Det er utruleg kva dei kan skulda på den coronaen, for å skape panikk hjå folk.
              Kanskje eg skal male øyrene blå, og påstå at det kom av corona 🤣. MSM hadde heilt sikkert gått fem på, og blåst det stort opp 🤣. Det verte berre for dumt.

              1. Var Astrid Mæland i VG som opplyste meg om covid-tær og svarte hårete tunger. Slike tilfeller hadde man sett over hele verden. Måtte ta meg en spørsmålsrunde på Drammen sykehus, der hadde ingen hørt om dette før. Drammen er visst ikke en del av verden lengre etter vi toppet statistikken med antall smittede.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg