Les om den gamle gode hunden!

Jeg merker meg at det er nye navn innom bloggen min her, og endel mer sidevisninger, noe som er kjempemoro og settes veldig pris på. Velkommen, velkommen!! Så med det benytter jeg anledningen til å presentere en liten «collage» med noen historier som jeg har postet tidligere, sanne historier som jeg har funnet hist og her, som jeg selv synes er morsomme. Mest fordi de er sanne!!

Første historien ut var «Hvordan dytte høne og stampe saft» som handlet om et barnløst ektepars største ønske og måten å å gjennomføre på. Altså, dere må lese folkens!!

Den andre historien ut het «Når man blir FOR tøff i trynet» og handler om en hotshot advokat som begår forsikringssvindel. Hehe..

Tredje historien var «Brevet fra 84-årige Edna», og jeg må si, det er noe med Edna!!

«Et velsmakende bankran» var fjerde historien, den er noe annerledes, disse bankranerne tok seg tid til å spise pudding under ranet, og vendingen er jo bare helt herlig – or not!!

For dere som har lest bloggen ei stund og kanskje lest disse «herlige» historiene, hehe.. så har jeg en kort en her i tillegg, den er også sann. Jeg synes den var litt god, so here it goes:

Dette var det en nyseparert voksen dame som fortalte om i sosiale media. Hun bodde i et midlertidig hjem og kjente ingen lokale der hun bodde. Etter å ha bodd der et par uker kom det en litt eldre sliten hund inn på eiendommen hvor hun bodde.. Etter kragen og den ganske store magen å dømme på hunden, så hadde han et hjem og ble godt ivaretatt. Hunden hadde nærmet seg henne rolig og viste tydelig at han var snill og tillitsfull, så hun hadde klappet og kost med han, hvilket medførte at han travet lykkelig og logrende etter henne og ble med inn i huset. Han krysset sakte gangen, kikket seg litt rundt før han krøllet seg sammen i en ball i hjørnet av stuen og sovnet. En time senere reiste han seg og gikk til døren og kvinnen slapp han ut igjen.

Dagen etter var han igjen utenfor der hun bodde, «hilste» på henne og ga like mye kos som han fikk, gikk inn i huset igjen, tok samme hjørne i stuen og sov igjen i omtrent en time. Dette pågikk noen uker faktisk, men kvinnen fant ikke ut hvor han tilhørte. Det resulterte i at hun skrev og festet en lapp på kragen til hunden. Hun skrev følgende: «Jeg vil gjerne vite hvem som er eieren av denne fantastiske søte hunden, og vet du at han nesten hver dag kommer hjem til meg for å sove?»

Dagen etter kom hunden med en annen lapp, festet til kragen: «Han bor i et hus med seks barn, og to av dem er ikke engang tre år gamle. Han prøver bare å få nok søvn. Kan jeg komme med ham i morgen også?».

 

Håper dere leser de andre historiene også. Ha en fortsatt god kveld, og god natt når den tid kommer – og drøm ufint 😜

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sannehistorier #viralehistorier #absurdehistorier #morsommehistorier #hunden #bunny #bunnytrash

7 kommentarer

Siste innlegg