Lage julepynt?

Jeg ser på blogg.no, da spesielt medblogger Vibbedille som er godt i gang med å lage julepynt, juledubbeditter og jul jul jul. Ja disse hobbybloggerne må jo være tidlig ute når de skal lage alle disse greiene for å selge på messer og denslags før jul. Alt dette skal jo pakkes inn i cellofan og pyntes med julebånd og ditten og datten. Jeg vet, jeg har fått mange fine gaver fra Vibbedilles hobbyrom, og det er jo ikke så veldig lenge siden jeg bestilte jule-pingviner til å pynte med på balkongen før jul. Det er altså blomsterpinner. Veldig morsomme! Jada, Vibbedille selger litt gjennom bloggen også, det siste jeg så var sånner maskemarkører. Er til strikketøy.

Nå har hun laget små snømenn som kan brukes i juledekorasjoner.

Anyways, snakker om menn. Jeg fant noe lekker julepynt i dag som jeg kunne tenkt meg. Dere ser bildene? 👆🏽👇🏽 Flotte sant?!! Litt usikker om jeg skal bestille da jeg ikke kjenner til nettstedet. Men jeg tenkte at det hadde vært moro om disse hobbybloggerne, da Vibbedille spesielt, hadde begynt å lage slik julepynt. Det hadde vel solgt som varmt hvetebrød på disse julemessene. Jeg hadde ihvertfall kjøpt om jeg hadde kommet over disse på en julemesse. Veldig originalt, sant?!

 Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julepynt #vibbedille #hobbyblogg #bunnytrash #bunny

12 kommentarer

Siste innlegg