#labarnavære 😢


Nok en «konspirasjonsteori» trår i kraft:

(Klippet og limt)

Koronavaksiner for barn ned til 5 år kan bli godkjent denne høsten

Både Pfizer og Moderna har startet testing av koronavaksinene sine på barn fra 5 til 11 år. Resultatene fra Pfizer kan komme rett rundt hjørnet.

Torsdag ble det kjent at regjeringen i Norge godkjenner bruk av koronavaksinen til Pfizer for barn ned til 12 år.

Resultatene for den neste aldersgruppen, barn mellom 6 måneder og 5 år, kan komme i oktober eller november, ifølge Pfizer.

Moderna har delt opp testingen av de yngre barna i tre aldersgrupper 6 til 11 år, 2 til 5 år og 6 måneder til nærmere 2 år.

Injiseringene av dose tre er i gang på voksne, dose fire planlegges, dose fem har ingen sagt noe om, men det kommer.. ordet «fullvaksinert» er brukt for å villede og manipulere, det er min mening..

Gen-eksperimentet fortsetter..

Jeg er oppriktig skremt og bekymret.

Hva mener dere om dette?

Hele artikkelen: Koronavaksine for barn ned til 5 år kan bli godkjent denne høsten (NRK)



Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vaksiner #barn #korona #covid #bunnytrash

#labarnavære

13 kommentarer
    1. Hei igjen 😊☀️🌺🇳🇴

      Det er mye eg kunne sagt om dette her,men det holder egentlig bare å si at eg blir så lei meg og fortvilet på alle barn og unge sine vegne 😪 og på alle foreldre sine vegne 😢 og på alle som allerede har gitt etter for vaksinepresset sine vegne 😢
      Folk blir fullstendig overkjørt av skremsel og trusler,samt en rekke unevnelige psykologiske metoder 😡😡
      Det er lov å håpe på at folk skal våkne opp,om ikke for sin egen del,så for barna sine,men eg må innrømme at håpet blir mindre dag for dag.
      Alle vaksinene er hastegodkjent,legemiddelfirmaene som produserer vaksinene har fraskrevet seg ethvert erstatningsansvar,hvorfor lyser ikke varsellampene blodrødt hos folk som ellers påberoper seg å være svært så oppegående,og iallfall alle som er foreldre,eg forstår det bare ikke 🙈
      Hilsen synskepeggy.

    2. Ingen har den fjerneste anelse om hva disse vaksinene inneholder,ingen vet noe om langtidsvirkninger.Eg mener oppriktig at min fremste oppgave i livet er å beskytte mine barn og barnebarn derfor ser eg det som å beskytte barna å nekte å la dem vaksineres.Å la barna vaksineres for så å gå en usikker fremtid i møte er ikke annet enn omsorgssvikt i mine øyne 😡 Vi er jo ellers i overkant overbeskyttende når det kommer til våre barn,hvorfor ikke nå,når det er mer viktig enn noensinne ? Som sagt,eg forstår det bare ikke.
      Eg hører at fagforeningene mobiliserer mot eventuelle masseoppsigelser av uvaksinerte,det er jo bra det,men hvem skal mobilisere for barna om ikke vi foreldre gjør det ?
      Litt utenfor tema (eller kanskje ikke) : Tidlig på 80-tallet,i MTVs spede begynnelse,dukket det plutselig opp en ung mann,merkelig kledd,med flosshatt og greier som ingen på det tidspunktet visste hvem var og han sa : hvis en soldat nekter å gå i krigen er han en dessertør og han blir skutt,samme med to,tyve,tohundre osv,men hva hvis tohundretusen og flere soldater nekter,hva da,denne unge mannen trodde ikke at mannen bak skrivebordet i det oval kontor kom til å gå ut å krige selv.I dag vet alle hvem denne mannen er,eg husker enda at eg tenkte at denne unge gutten her får vi høre mer til.
      Poenget hans gjalt da,nå og for all fremtid.
      Hilsen synskepeggy.

      1. Joda, jeg vet litt hva «vaksinene» inneholder, og det er spesielt. Ta til eksempel, du har to glass, et inneholder saft, og det andre øl. Uansett hvor mye du kaller saften for øl, så er det likevel saft. Jeg vet også at for et halvt år siden ble det sendt ut kontaminerte forurensede vaksiner til Norge, og her gir de tydeligvis jamt faen, for enda oppdages det kontaminerte forurensede vaksiner som dukker opp hist og her. Siste oppslagene var vel Japan. Det fremstilles som like ufarlig som vaksinene selv. Langtidsvirkninger, Joda det viser seg at i forhold til enkelte varianter og mutanter så har såkalte «fullvaksinerte» som har blitt smitta blitt oppdaget med 251 ganger så mye virus i nesegrevet som smittede uvaksinerte at et nys vil få fatale konsekvenser. Langtidseffektene i verste fall er en kontinuerlig superspredning hvor ethvert levende vesen på kloden vil få covidsmitte. Husk Danmark som drepte enhver mink i landet, millioner av dem, ikke én frisk mink fikk være igjen. Fordi noen visstnok var berørt av covid.

        1. Hvis du leser rapporten om virusmengde ordentlig, så ser du at sammenligningsgrunnlaget er helt feil. De sammenligner fullvaksinerte som er smittet med delta-varianten med smittede uvaksinerte for ett år siden, da det var en helt annen virusvariant. Delta-varianten smitter lettere og de var tett på hverandre med dårlig ventilasjon. Etter min mening gir ikke denne rapporten et troverdig svar på at fullvaksinerte har større mengder virus enn uvaksinerte.

          1. Intet er troverdig for den fullvaksinerte 😜 haha, tuller.. like lite troverdig er det at med tallet 251 ganger så har det ikke forhøyet seg noe? Dette er høye tall, og det er et studie som er gjennomført av fagpersoner, selv om en kan stille spørsmål med studiet, så er det vanskelig å tro på at stigningen ikke er påvist. 251 eller 51. 51 er også sinnsykt høyt.

            Og det at det hele tiden er nye varianter av mutanter er jo veldig beleilig for å diskreditere ethvert studie som ikke er tilpasset narrativet vi skal tro på.

            1. Rapporten konkluderer kun med at vaksinene fungerer dårlig mot delta-varianten. Og det samsvarer med hva mainstream-media også har rapportert. Jeg har selv tatt 2 doser med vaksine og mener det er det rette for å få en normal hverdag tilbake. Men det er valget JEG har gjort. Har full forståelse for de som velger å ikke ta vaksinen. Og forventer da samme forståelse tilbake. Synes du etterhvert har blitt ganske ufin mot de som velger å ta vaksinen. Jeg synes også du slenger litt for vilt rundt deg med “konspirasjonsteori”-begrepet. At det kan bli flere enn 2 doser, at barn vurderes vaksinert osv har vært kommunisert fra regjeringen ganske lenge nå…

              1. Ting handler også om hvordan man tolker, at du velger å ta noe personlig står på din kappe. Det BLIR flere doser, og da jeg for måneder siden skrev om dette med barn, så ble jeg beskyldt for konspirasjonsteori, men det er jo ikke det. Det er Delta det er mest av nå? Snart Lambda? Og deretter? En kommer ikke tilbake til noen «normal» med å injisere guffe som ikke fungerer mot nåværende situasjon, men heller gjør situasjonen verre. Skape nye varianter og mutanter. Hva med å fokusere på å behandle syke fremfor å prakke på folk noe som ikke fungerer? Stenge folk inne, isolere og gjøre folk psykisk syke?!

                At du nå velger å komme med karakteristikker mot meg synes jeg er ufint, jeg har ikke vært ufin mot deg. Jeg skriver ganske enkelt hva jeg tenker, mener, føler, opplever osv. En annen ting er å kun dukke opp som meningsmotstander, som er mer enn greit, kult faktisk, men å kritisere min person. Hva med å dukke opp når en har noe hyggelig å si? 😊

                Jeg synes heller ikke ikke noe om at noen skal bruke krenka-kortet som «fullvaksinert», uvaksinerte får så mye piss for tiden at det er nesten som SELV JEG ikke tør si at jeg ikke ønsker «vaksinene», det er nesten slik at jeg må lyve og si at jeg faktisk har tatt dem.

          2. Til Fullvaksinert: Det du skriver er «De sammenligner fullvaksinerte som er smittet med delta-varianten med smittede uvaksinerte for ett år siden, da det var en helt annen virusvariant». Så greier du faktisk trekke en annen konklusjon enn at dette med vaksinering ikke har ført noen steds. Les hva du selv skriver, en sammenligning av smittede uvaksinerte og smittede fullvaksinerte der det viser seg at sistnevnte kommer dårligst ut med tall helt hinsides. Lukkede vinduer og dårlig luft som argument, da har man virkelig latt seg påvirke. Tenker du allerede har skrevet deg opp for dose tre? Og du kaller deg selv Fullvaksinert.

    3. Eg blir bare mer skremt av svaret ditt,nå er eg helt overbevist om at man må slutte å vaksinere både liten og stor.Eg har lest litt om sannsynlige langtidsvirkninger,men så lenge ingen er helt hundre prosent sikker på hva vaksinene inneholder så er det jo bare synsing uansett hvor informasjonen kommer ifra.
      Ja,stakkars mink,det er jo kriminelt det de gjorde,og tenk på alle dyrene fra markedene i Kina som blei torturert,så forlatt for å dø.Eg såg en dokumentar på tv der kinesere samlet sammen hundrevis av pangoliner og andre ville dyr,kjørte dem til skogs,gravde et hull i jorden,knakk armer og bein på dyrene så de ikke skulle stikke av for så å grave dem ned med gravemaskin levende ( no når eg kom på dette igjen så røyk nattesøvnen min igjen) det er så hinsides grusomt at det er vanskelig å forestille seg at noen kan få seg til å utføre sånne handlinger.Det verste av alt er at etter å ha testet tusenvis av dyr,flaggermus osv.var konklusjonen at de ikke fant ett eneste dyr med covid-19.
      Men,denne historien føyer seg inn i rekken av helt uforståelige handlinger,forbud,påbud,trusler,skremsel osv.osv man har måttet forholde seg til.Mye har skurret veldig høyt for meg helt fra starten av denne «pandemien» – og fortsatt kjenner eg ingen som kjenner noen som kjenner noen som har eller har hatt covid-19.Eg mener at det sier mye mer enn noe annet som har blitt formidlet fra det offentlige.
      Så må eg også si at det eneste hver og en av oss kan stole på er egne erfaringer,alt annet er ting andre har sagt,det betyr at andre enn oss selv har funnet det på.Det er i sånne situasjoner (som alle situasjoner) når egen erfaring ikke stemmer overens på noen punkter med det man blir fortalt at man har noe som heter magefølelse,intuisjon eller hva folk velger å kalle det som forteller at noe er riv ruskende galt her.
      Som sagt,det er lov å håpe…..
      Forresten,den unge mannen med flosshatt er kjent som BONO ☀️
      Hilsen synskepeggy.

      1. Nå tar jeg lørdag, kobler ut omverdenen og massedrapene på jordens skapninger, slenger på musikk og gjør klart fir drinker og kos i kveld. Tenker vi starter med «I still havent found what I’m looking for» og tar det derfra. Koble av hjernen du også SP, og kos deg i kveld 🌹😘

    4. Ja,du har helt rett 😊
      Eg drikker ikke alkohol,men liker å meditere og prøver å sette av ca en time hver dag,på en måte kan man sammenligne alkohol med meditasjon – virkelighetsflukt begge deler,men helt nødvendig i disse tider.
      Ha en fin lørdagskveld og god helg,Bunnytrash 😊🌺🇳🇴
      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg