Kvinnedagen igjen…?!


De som kjenner meg, og de som bruker lese bloggen min innimellom vet vel hvordan retning dette tar. Beklager, eller ikke beklager, men slik det er i dag, så ser jeg ikke noe poeng med feiring.

Joda, det er sikkert koselig å få blomster av sin mann, sin sønn eller i det hele tatt. Det er godt å bli verdsatt og satt pris på. Vi snakker likestilling, lik lønn for like jobber, aksept og så videre. Vi snakker om friheten og vi snakker om likeverd.

Men nå er det en gang slik her i Norge at det er ikke slik det er, det er ikke økende likeverd, likestilling og aksept for kvinner. Tvert i mot. Det som faktisk er økende er det motsatte. Stadig flere kvinner, som en konsekvens av tilflyttede fra andre kulturer, så ser vi ikke kvinner. Mange av de vi ser er så tildekt at vi kan egentlig på ingen måte vite at de er kvinner.

Det er et økende omfang av kvinner som lever under begrensede forhold, ikke i frihet, de er tildekket og skal ikke sees og knapt høres. De er underkastet en farlig ideologi som vokser og vokser. De er konkubiner som skal føde barn, intet annet. Og mens norske kvinner og par ikke får barn, så får de som tilhører denne farlige ideologien stadig flere barn, flere jenter som blir undertrykte kvinner.

Her jeg bor er de aller fleste kvinner tildekket. De tilhører islam, og jeg skriver «tilhører» bevisst. De er ikke bare underkastet, de er også undertrykket. De kvinnene som ikke tilhører islam er sjeldent syn. De forsvinner i alt annet.

Det er mange som ikke tenker over hvor fort og hvor økende denne ideologien hvor kvinner undertrykkes på det groveste, hvor fort den vokser og brer seg. Hvor jeg kommer fra, en liten by i nordnorge ser man knapt dette, men det er der. Noen ser det, men tenker knapt mer over det. Noen veldig få der har fått med seg hvordan disse kvinnene har det, hvordan de lever. Men hva kan man gjøre? «De velger jo det selv». Joda, noen velger det jo selv. Eller gjør de egentlig det?

Her jeg bor ser man knapt annet enn denne undertrykkelsen.

En ekstremt kvinneundertrykkende praksis har i flere tiår fått blomstre og bre seg her i Norge. At våre største media ikke forteller så mye om dette, men heller velger andre nyheter er en venstrevridd agenda, men det endrer ikke det faktum at kvinneundertrykkelsen er blitt et økende farlig problem. Ingen kan si at mennesker som blir nektet sin frihet har det bra!


Vi har flere tilfeller som har gått for norske domstoler. Jentebarn har blitt og blir giftet bort
i Norge under sharialover. De giftes bort til menn som er godt voksne, av imamer. Dette foregår bak skjulte dører. De tilfellene som er kommet for norske domstoler er jo selvfølgelig kun de som er avslørte. Tenk på alle de andre?!

Tvangsekteskap, kjønnslemlestelser, sosial kontroll og undertrykkelse av kvinner eksisterer med i nesten samme omfang som koronavirus. Jentebarn i hijab er overalt i bydeler med høy innvandring og personer med innvandrerbakgrunn, og disse bydelene blir det flere og flere av.

Nikab, chador, khimar, shayla, burka og så videre er ikke uvanlig heller. Men jo mer tildekkende, desto sjeldnere ser vi dem, for de er mest undertrykket..

Jeg har for eksempel en nærboende nabo, eller her er mange. De fleste i hijab, men noen i disse andre nevnte. Én av disse har jeg sett én gang på 1,5 år. Helt tildekket i burka. En meter bak sin mann, kontrollert. Hennes mann og barn ser og hører vi flere ganger daglig, de er frie, ikke hun.

En kan på én måte si at det er en seier for kvinner i Sveits, der ble burka og slike islamske heldekkende «plagg» vedtatt forbudt bare for noen dager siden. Men samtidig stiller jeg spørsmål med hva det betyr, når disse kvinnene likevel blir innestengt og ikke har frihet?

En liten seier i Norge i dag på kvinnedagen, er at i dag har stortinget vedtatt forbud mot shariaekteskap inngått under tvang. Ikke det at det betyr så mye endring da disse jentebarna som giftes bort under tvang foregår i det skjulte. Men det betyr at myndighetene har erkjent at dette skjer, og gir et signal om at dette vil bli slått hardt ned på når det oppdages.

Loven trer i kraft april 2021.

Dette viser også det norske folk hvor farlig ideologien islam er, så kanskje utviklingen vi har nå hvor Norge islamiseres mer og mer, nå kan begynne å gå i motsatt retning. Når folket bli mer beviste må vel stadig flere si «NEI»!!

Uansett, jenter og kvinner. Ikke meningen å ødelegge dagen deres. Men dette er uhyre viktig!!

Jeg ønsker likestilling, aksept og likeverd for dere, og for oss alle. Jeg liker å se dere i alle former og fasonger, jeg unner dere frihet, jeg unner dere de jobbene dere vil ha og fortjener. Jeg unner dere å føle dere sexy og sterke, være den dere vil, kle dere som dere ønsker og i det hele tatt. Jeg liker å høre dere og ha dere rundt meg, kvinner har alltid vært mine beste og næreste venner!

Så gratulerer med dagen anyways, jeg elsker dere 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kvinnedagen #kvinneundertrykkelse #islam #sharia #islamisering #frihet #likestilling #likeverd #kvinner #kjærlighet #norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg