Kveldskos – Gratis oppskrift!!


Fyll opp et glass med kald melk, jeg bruker helst Q-melk, smak til med O’boy. Kjempegod kald som varm, bare å varme i microbølgeovn så blir den fort varm!

Dette innlegget er ikke merket med ‘reklame’ fordi jeg ikke reklamerer for produkter, jeg anbefaler. Jeg helt ærlig liker sjokolademelk, kakao og O’boy. Slike ting! Alltid gjort! Så lenge jeg kan huske!

Jeg har ingen sponsorer og jeg blogger ikke for penger, tjener ikke på klikk og likes eller whatever.. aldri tatt imot noen utbetaling for blogging!

Ha en riktig fin kveld! 🥰

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#sjokolademelk #kakao #oboy #anbefaling #melk #oppskrift #q #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Akkurat som gubben, hver kveld finner han frem det største øl kruset vi har for å lage seg sjokomelk, men når jeg tenker meg om så er det ganske harmløst i forhold til hva kruset egentlig burde inneholdt. Selv mener gubben at han ikke trenger å drikke øl, han har nemlig en ølmage fra før, derfor blir krusene nå kun brukt til Oboy.

    2. Mange som liker det da! Du får se om du finner deg noen sponsorer.
      Jeg tjener ikke noe jeg heller, men håper jo det en gang i fremtiden at det kommer noe kroner via bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg