Kvelden har fred.

Dette ble en lang dag, jeg er endelig kommet meg hjem. Jeg har vært i Oslo i et møte. Dette var noe jeg trodde skulle vare et par timer, men det tok faktisk hele fire timer.

Heldigvis ble det mat underveis, og det var mat som jeg liker, baguetter med røykalaks og eggerøre, baguetter med roastbiff, bagetter med reker, med skinke, med.. altså det var baguetter med alt mulig, så jeg er veldig fornøyd med det. Der var også kaffemaskin med alle valgmuligheter, så det ble en del mocha på meg for å si det sånn.

Jeg lært litt på dette møtet og hørte mye interessant, fikk avklart en del jeg har lurt på og møtt noen nye hyggelige mennesker. Så dagen i dag har vært givende!

Bloggingen har ikke vært så givende, sorry feil ordvalg, men bloggingen har blitt litt tilsidesatt. To innlegg har blitt postet på formiddagen, og thats it. «Dette er framtidens delikate middag» og «Lær deg Bunny!». Bare å klikke og lese hvis du ikke allerede har gjort det, så kommer jeg med nye innlegg i morgen!

Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!
André Bjerke

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kveld #bunny #bunnytrash

9 kommentarer

Siste innlegg