Koronadagbok: Covid dag 5 skal kjennes i brystet!

Da har vi hatt 5 dager med covid i leiligheten her. Jeg fikk svar på pcr-test i går, den var negativ. Kanskje jeg slipper unna denne gangen også, vi får se. Uansett, snuppen min har covid, og det må jeg si at denne covid er virkelig effektiv. Jeg har bare tatt oppvasken én gang etter covid bestemte seg for å trenge seg inn her. Skap er ryddigere, badet er vasket, støv tørket, balkongen støvsugd, det er liksom veldig ryddig her, og det er ikke jeg som har gjort det.

Håper covid er like snill hos alle hun trenger seg inn hos for tiden, for nå tar det helt av, tror nesten alle har fått covid nå unntatt meg og kongen. For kongen har jo testet negativt for covid skriver media. Dronning Sonja sier han har forkjølelsesvirus.

Det interessante med det er at forkjølelsesvirus er HCoV-229E som tilhører koronavirusfamilien. Det er noen veldig besynderlige tester som skiller mellom koronavirus-stammer og alt. Helt utrolig! Tror seriøst det må være den smarteste lille papirlappen inni en plastikkdings som noen gang har blitt oppfunnet.

Den skiller nemlig fra de 6 koronavirustypene vi hadde i omløp pre-2019 og de vi har idag. Det imponerer kraftig. Først sier de at testen ikke skiller på hvilket koronavirus den gir positivt utslag, så derfor må de på helomsekvensering om du vil vite hvilken variant. Men den viser ikke forkjølelse HCoV-229E og de andre koronavirus-stammene, disse slår ikke ut på testene, så slår de ut på koronavirus eller ikke?

HCoV-229E eller Omicron tror jeg har veldig lite å si, når jeg ser på snuppen min her nå, og andre jeg kjenner som har fått påvist det ene eller det andre, vaksinert eller uvaksinert, her er jo ingen forskjell. Hadde det ikke vært for dette maset om disse testene så hadde jeg ikke engang omtalt symptomene som forkjølelse, men litt host og snufs. Men uansett forkjølelse eller covidmutant eller variant så vil det uansett gi både snuppen min og HKH Kong Harald antistoffer til neste gang de blir smittet av den ene eller andre siden disse er i samme virusfamilie..

Anniken Huitsfelt derimot vil jeg anbefale alle å holde seg unna for der er det too much virus, både forkjølelsesvirus, covid og Taliban og faen veit ellers..

Oppi alt dette hadde jeg selv i går en underliggende hodepine og kvalme, som vedvarte utpå formiddagen i dag. Man blir liksom bare gående å vente på at en selv skal få symptomer, men de uteblir enda. Men det er vel det som gjør denne svake hodepinen og kvalmen. En psykisk greie som slår ut somatisk. Everything is connected! Nå er uansett leiligheten ryddig og ren, det er ordnet på balkongen for en helaften med musikk, gode drinker, Dramm Habanero-shots som virkelig kjennes i brystet, potetgull, ostepop, spekemat og dipp. Dette blir helt knall! Kos dere masse folkens 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #karantene #media #helg #lørdag #drink #habanero #privatfesr #helg #bunny #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg