Koronadagbok: Covid dag 1

Da har koronaen kommet inn i leiligheten her. Snuppen min begynte å få symptomer i dag på jobb. Der ble det tatt en hurtigtest som ble negativ, men følelsen i nese og svelg var annerledes enn han har opplevd noen gang før, så da ble det tatt PCR-test. Den fikk han svar på her for et par timer siden: positiv!

Fra testingen begynte i starten av pandemien har det vært mange stemmer som har uttalt seg om disse hurtigtestene, humbug, bare kast dem! I dag var det i avisa om ei som tok ni negative slike, og fikk positiv på PCR-testen. Jeg har også fortalt tidligere i bloggen om sønnen til ei venninne som satt i karantene og fikk negative svar, etter en uke i isolasjon ble svaret positivt. Og dette kjøper staten inn for milliarder?! Men greia er jo at disse på toppen skal tjene på denne pandemien.

Les dette: «Inside Corona – et av målene med pandemien».

Men nå er altså koronaen innenfor veggene her. Stemmen til snuppen har forandret seg og hosten kommet. Han har tatt imot tre av disse injiseringene, så ifølge staten, fagfolk og eksperter så skal jo dette gå veldig bra for han. Verre med meg, ufør og med underliggende sykdommer, den uvaksinerte konspirasjonsteoretikeren fra helvete, haha.. jeg har jo vært åpen om dette, og derav mistet noen «venner», blitt sletta og blokkert på Facebook, fått dødsønsker over meg i kommentarfelt, og blir faktisk forfulgt av en «stalker» her på blogg som ønsker meg de verste opplevelser. Her var også noen som nevnte at de ikke ville være med å spleise på krans til meg hvis jeg skulle takke for meg. Men jeg står på mitt..

Jeg er ikke noe redd for å være smitta, men jeg er litt der som Svein Østvik beskrev i sitt intervju med Hemali hvor han uttalte at det var ikke å bli syk med covid han fryktet, men media. Han så for seg de hånlige, skadefro overskriftene. Han så for seg hylekoret: «Hva var det vi sa»?

Les: «Da Svein Østvik ble alvorlig syk av Covid-9, fryktet han én ting».

Svein Østvik kontaktet lege og fikk medisiner som man ikke blir så opplyste om av myndighetene, da alt bare handler om vaksiner, vaksiner, vaksiner. Det har heller ikke vært særlig fra media og myndigheter om viktigheten i å være sunn og ha riktig kosthold, D og C-vitaminer og sink. President Joe Biden har jo nå vedtatt forbud mot medisiner som har vist seg effektive mot covid. Så der har man det.

Hvordan jeg føler meg? Rar, oppskjørtet muligens.. det er jo noe med at snuppen min kjøsset meg da han gikk på jobb i morges. At han har måttet hatt viruset i går og potensielt i helga, altså i flere dager.

Ifølge «alle» vaksinefanatikere, fagfolk og eksperter så skal jo jeg i min situasjon være den som ble lettest smittet og få de verste symptomene.. gjenstår å se. Håper bare at snuppen min tåler dette godt ❤️

to be continued..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#covid #korona #tanker #bunny #bunnytrash

44 kommentarer
          1. Hvis jeg ikke har det allerede, symptomene kommer jo normalt ikke før etter 4-5 dager, dermed har sikkert snuppen hatt det noen dager, og vi har jo vært aktive i helga og sånn.. jeg får sitte på balkongen med tassimo og røyk, ikke noen villa dette, og jeg sitter jo nå automatisk i karantene igjen nå, så… ftw 🤪

              1. Nå er jeg i karantene, uvaksinert vettu.. hver gang jeg har vært innenfor vegger med «fullvaksinerte» smitta så er det jeg som må i karantene, pressmiddel som faen det der..

                1. Åh, trodde all karantene var borte. 🤷‍♀️
                  God bedring til din kjære og håper dere får en god natt, nå må jeg legge meg ihvertfall , god bedrings klem ♥️

    1. Huff da får håpe han blir fort frisk igjen, å da ikke du blir smittet av denne sykdommen. Og god bedring til snuppen din. Ja disse hurtigtestene stoler jeg ikke på for fem flate øre.

      Ønsker dere begge to en kjempefin kveld.

      Klem fra meg til deg.

    2. Ønsker dere lykke til, håper det er omicron. Da går det nok bra, Delta er forhåpentligvis avgått med døden. Min situasjon ellers er som din, vedrørende covid, propaganda og klarer ikke unngå å snakke sannheten og ønsker å advare andre mot eventuelle bivirkninger, men sannheten er tung å svelge for mange og det er lett å bli utstøtt. slettet facebook-kontakter har jeg også måttet gjøre, vel og merke i sannheten og kjærlighetens tegn. Kan ikke leve med meg selv om barn i familien feks utvikler alvorlige bivirkninger grunnet vaksinering. hvis jeg hadde kunnet forhindre det ved å opplyse foreldrene. Det sies heldigvis at sannheten kommer fram til slutt. Hilsen en av dine “nye” venner.

    3. Det skal jeg ikke kaste bort mine penger på, har jo tatt noen tester og de alle er negative å har trodd på det nå er jeg ikke så sikker lenger. Jeg kommer til å ta en ordentlig test på teststasjonen ved symptomer, og får jeg testene gratis så skal jeg da bruke dem også men PCR test blir også tatt for å være på den sikre siden.

      Klem fra meg til deg og dine.

    4. Jøss ja det er mye rart appelsinjuice på hurtigtesten så får du positivt svar, og de skal brukes i testregime og har blitt brukt på skolene i mange måneder allerede og hjemmesykepleien jaja er ikke rart barn og gamle har blitt smittet for de testene funker ikke som de skal mener jeg da. Håper det går bra med dere to etter å ha fått denne lunefulle sykdommen innenfor veggene.

      Klem fra meg til deg og dine både to og firbeinte.

    5. Oj! Dette var jo kjipt! Tenker jo mest på deg da som ikkje er vaksinert <3 Håper dere står an av begge to uten for mye ubehag <3 Masse god bedring til dere begge 🙂 Go`klem Vibbedille 😀

      1. Det rare er jo at det i mine kretser er de «fullvaksinerte» som blir smitta for tiden, jeg satt over 8 timer sammen med ei venninne som var smitta, så jeg tenker mer på Jan jeg, vært mye med han etter vaksinene, men han vil ikke se det som en kobling. Vi står han av vi, må tenke positivt. Tusen takk Vibbe 🥰

    6. Uffda. Det er mange som har fått denne uønskede gjesten i hus i det siste.
      Heldigvis ikke vi enda.
      Jeg håper gjesten drar uten å gjøre for stor skade.

    7. Usj, så trasig å høre 🙁 Vi venter og på å få “sjiten” inn i heimen de sier jo at alle skal få.. hehe…. Håper dere gjennomgår dette som en lett influ og at dere er raskt på beina igjen 🙂 Skriver dere for jeg regner med at det skal vel mye til å unngå at ikke du og blir smittet . Masse god bedring <3

    8. God bedring til Jan og jeg håper du slipper unna. Tror ikke det er noen fasit på dette viruset jeg. Hvem som blir smitta eller ikke, hvor syke de smitta blir. Ser ut til å være veldig individuelt.
      Og det er jo vanskelig når vi ikke kan stole på hurtigtester, og nå er det det som gjelder… Alt godt ønsker jeg dere
      🥰

    9. Vi er akkurat ferdig med korona.
      Vi har ikke vært noe særlig syke,litt tunge i hodet og litt hosting bare. Ganske gøy med alle som har sagt:”så bra,tenk så syke dere kunne blitt hvis dere ikke var vaksinert!”
      Ingen av oss er vaksinert….
      Så isolasjonen ble som en uke hjemmeferie.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg