Kongen på balkongen!

«Kongen på balkongen», disse haterne mine her på blogg.no var det som begynte med det navnet, og hellige kaninmåne hvor jeg digger det!! Hvis jeg noen gang skal bytte navn på bloggen, så vet dere hva det blir!

Snakker om balkongen, synes det har gått litt tregt her i år. Avleggerne bruker sin tid på å bli store og frodige. Chillien mente jeg å ha plantet tidsnok, men det er bare siste par ukene de har begynt å vokse litt, spennende å se om det blir chilli i år. Har ikke plantet vanlige tomatplanter i år, men tre forskjellige minitomater. Var veldig treg med å få dem i jorden, men nå har de fleste blomstret og noen tomater har begynt å dukke opp. Moro!

Yndene har vært og er enda litt stusselige, de blomstrer, men jeg synes det er lite grønne blader. De er ikke så frodige som tidligere år, men i dag har de fått gjødsel, så får vi se hva som skjer.

De heklede pride-bunnyene Dildo og Vibrator bor på balkongen, og de to bunny blomster-pinnene ble tatt ut av skapet (hehe) i dag og «plantet». Disse er gaver fra Vibbe som har bloggen «Vibbedille» her på blogg.no. Jeg synes de er fantastiske, og jeg er veldig takknemlig. Vibbe er alle tiders!


Det er en fin tid vi er inne i nå, det er bare å nyte, det er noe med at livet er en berg- og dalbane, eller mange berg- og dalbaner, og akkurat nå sitter kongen på balkongen i en veldig kul slik bane!

Hva synes dere om kongen på balkongen sitt lille fristed? Begynner å bli bra? 😜🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#kongenpåbalkongen #vibbedille #balkong #fjell #balkongpride #pride #drammen #norge #bunny #bunnytrash

16 kommentarer
      1. Fingrene var grønnere i fjor, må ta meg sammen her slik at man får det riktig frodig på sensommeren og høsten, da blir det skikkelig kult å sitte på balkongen 😜👍🏾

    1. Såg skikkeleg koseleg ut der 😊.
      Eg slit og med å få fart på plantene i år, så det kan vera noko med været som gjer det. Eller så er det me som er utålmodege.
      Det går seg nok til 😊.

      1. Kanskje litt begge delene. Kan også være at jeg hadde vanlige tomatplanter i fjor, de blir jo flere meter, mens årets bare blir 40 cm max. Det gir vel en annen følelse..

        1. Ja, det er nok litt begge deler, men når eg ser på naturen, så er den og litt sein i år.
          I fjor på denne tida, hadde eg plukka inn ca to liter med villjordbær, men i år har eg ikkje smakt på dei. Der er nokon som nærmar seg plukking, men det meste er berre blomar enda.
          Morellene har heller ikkje fått farge enda, og i fjor plukka me inn ein snau liter på jonsokafta..
          Men slik er naturen, det svinger frå år til år 😊.

    2. Herlig med så mye planter Kongen på balkongen! Mine planter har også litt startproblemer i år, men ofte så jevner det seg ut – jeg krysser fingrene for oss begge 😊

    3. Skjønner at du koser deg der😃Jeg elsker å holde på med blomster🥰Holdt på i hagen i hele dag, og i mamma sin. Luka hos henne, så nå blir hun glad når hun kommer fra ferie😊Skikkelig terapi å holde på med planter☺️Jeg har en gigantisk fagerbusk i hagen som er på sitt fineste nå. Tett i tett med små rosa blomster😍Og rosene har beg å springe ut😍Har prøvd meg to ganger på ynder..blei stusslige på vinteren. Og klarte seg ikke. De er nydelige😊Trives nok god på glassverandaen din👍

      1. Ja, yndene blir stusselige på vinteren, men greier man å holde liv i dem gjennom vinteren da blir de knallfine igjen, men i år er det noe rart, går sååååå tregt, men tror det blir bra i juli 😜

    4. Kongen på balkongen er perfekt i en positiv mening 🥰 For et fantastisk fristed og så mange fine planter du/dere har der ute. Hos meg er det ikke så mange planter som liker seg, for det blir for varmt. Pga Vinja så kan ikke vinduene stå åpne mer enn på en liten luftesprekk. Temperaturen blir da mange ganger opp mot +50 på de varmeste dagene 🥵

      1. Da er jo ynder, tomatplanter, chilli, spragler og alle mine planter perfekte hos deg. For så varmt blir det på balkongen her også. Vi kan lufte mer, men det er for hundene og oss, plantene stortrives uansett. Det er vinteren som er utfordringen, da er valget mellom å ta plantene inn fra balkongen, eller sette en varmeovn på lav varme på balkongen. Hittil har det vært sistnevnte, kommende vinter gjenstår å se mtp strømprisene.

          1. Tomatplantene vil trives, men om de har tomatplanter på hagesentre nå er jeg usikker på. Aberet med tomater er daglig vanning, de er tørste altså!! Haha.. men planter for ethvert hjem finner man 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg