Kofferten er pakket!

Ja nå er kofferten pakket, og jeg er klar for helga. Jeg er så spent på hvordan dette blir, i fare for å gjenta meg selv så linker jeg heller til DETTE innlegget. Jeg har sjekket inn allerede med mobilen, og jeg har ikke mye bagasje, så da tenker jeg at jeg unnslipper stress. Jeg har nemlig hatt i bakhodet hele tiden at jeg skal stoppe på Starbucks og nyte en Venti Mocha med krem underveis 😜

Ellers har Kongen av Balkongen det bare lekkert her med min lille familie. Ja til livet og kjærligheten!! Nyt kvelden. «Prekas» i morgen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#hverdagsliv #helg #drammen #bunny #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg