Knivstikking på Strømsø Sportspub!

Det er vel ikke noen nyhet når noen blir knivstukket her til lands lengre. Det eskalerer bare mer og mer. Siste knivstikking som er rapportert er på Strømsø Sportspub her i Drammen, og jeg kjenner veldig godt til stedet. For noen år tilbake var jeg innom der noen ganger. Hver gang ble det bråk av noe slag. Forferdelig sted! Hvis noen som leser dette skal til Drammen i nær fremtid, IKKE dra på Strømsø Sportspub. Denne gang har noen i bardisken begynt å krangle om et ølglass, så ble det knivstikking da gitt. Altså jeg sier det bare, hold dere unna den plassen!!

Link: «Strømsø Sportspub Drammen»

En dag i nær framtid skal jeg lage et blogginnlegg om steder å dra her i Drammen, og steder IKKE å dra til!

Forøvrig håper jeg vedkommende som er knivstukket i dag klarer seg, og at det vil gå bra i ettertid. Hører at vedkommende er meget alvorlig skadd.

Gjerningsmannen er desverre enda på frifot!!

Dette blir siste ord fra meg i dag, er litt sliten, har gjort en del i heimen, vært på tur halvveis til sentrum og hentet en pakke, og litt sånn og sånn. Har også skrevet og postet tre innlegg på bloggen i dag. Det har vært masse pågang og tilbakemeldinger. Dere kan lese innleggene ved å klikke på direktelinkene her. «Drømmemoskéen blir til» var det første innlegget. Handler om at det skal bygges en gigantmoské i Oslo, og dét er faktisk ikke det verste i den saken. Det andre innlegget heter «Norge støtter Russland» og det sier seg vel selv hva det handler om. Det tredje «Bra jobba folkens!!» handler om en stygg sak som har fått en forholdsvis bra slutt.

Ta vare på hverandre og god natt 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#strømsø #sportspub #drammen #bunny #bunnytrash

14 kommentarer
            1. du skriver bra ! godt språk varierte temaer og humor 😄 og du poster ofte, masse å lese ! og du nibber ikke temaer fra andre blogger for å klatre.
              koser meg med skriveriene dine.
              trodde først det var mest mulla og moske. men akk så mye annet å gasse seg med!
              chillishot for topp plassering !!🍻
              ps anonym var liina

              1. Tusen takk, det er mye mullah og moské, for det å få folk til å innse før det er fir sent hvor farlig islam er synes jeg er veldig viktig. Men jeg byr på myyye annet 😜 visste det var deg jeg, men bedre når det står navn sp slipper jeg sjekke, og det er ikke alltid ‘anonym’ kommer gjennom filteret her. Veldig hyggelig at du leser og kommenterer 😜👍🏾🥰

        1. Den dama der er både halvgal og uredd så det kunne blitt tidenes uke 😀 Hun liker jo fart og spenning så du får sende henne en invitasjon 😀 Hun hadde garantert sagt ja 😀

                1. Da må me jo aktivere en Spleis!!
                  Alle vil unne henne en ekstrem opplevelse 😀
                  Det er bare å få hjula i sving 😀

                  Hadde selv planer om å dra til Bergen i fjor, men det var den hekkans covid som måtte ødelegge….Nå der i mot? Kjør på!

                  1. Vivian skal vel uansett, tror nok dem har lagt unna penger til dette. Det var for egen del jeg mente, om dette er noe jeg kan gjøre tatt i betraktning hvor kostbart det er. Jeg har forsøkt, men jeg har dsv ikke fått lagt unna noen midler. Men får se..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg