Kjærlighet på veggen!


I dag har jeg omsider tatt meg tid til å montere kjærlighet på veggen her hjemme i stua vår. Eller rettere sagt: LOVE!

Det har seg slik at vi kjøpte leiligheten vår her helt i slutten av 2019 og flyttet inn i begynnelsen av desember da. Vi kjøpte stort sett alt av møbler og interiør nytt etter det. Etterhvert begynte det se ut som et hjem her, på en måte.


I februar 2020 stengte jo landet ned, og etter den tid har det hovedsaklig vært stengt rundt oss. Når det har vært åpent har det ikke fristet å reise med kollektiv buss og tog etc rundtomkring for å få inspirasjon eller finne noe til å ha på denne ene veggen i stua vår, som er en betongvegg. I tillegg så ville vi være helt sikre på at vi virkelig vil ha på veggen det vi eventuelt fant å ha der, så det ikke ville bli mye ekstra styr.

Så derfor har denne veggen vært tom i cirka 19 måneder. For noen få måneder siden fant vi endelig noe vi kunne tenkt å ha på veggen, men vi kjøpte ikke med en gang. Vi har gått noen runder med oss selv først. Ikke ville vi ha styret med å feste betongstifter i en vegg, så vil vi ikke ha det likevel, og ikke ville vi investere i noe unødvendig da dette vi har bestemt oss for kostet noen lapper.


For et par uker siden cirka kjøpte vi endelig LOVE. Og i dag først har jeg montert disse bokstavene opp på veggen. Ble helt svett jeg, hengslene på baksiden er på ulike steder bak hver bokstav, så jeg har måttet måle minus 2,3 cm på en bokstav, pluss 4,2, på den neste, minus 6 og så videre. Helt tullete! Og hvis jeg hadde satt én stift feil.. da hadde jeg blitt forbanna! Men det ble helt riktig, svetten til tross, hahaha.. jeg synes det ble flott, gleder meg til snuppen min kommer hjem, så jeg får høre hva han mener.

Hva synes dere?


Tusen takk for at dere leser, håper dere vil følge bloggen, det kan dere gjøre på MeWe med å klikke på denne linken —> BT!! Eller dere kan følge bloggen på Facebook med å klikke på denne linken —> BT!!

Eller dere kan klikke dere direkte inn på bloggen anytime her: Bunny Trash.

Ja til livet og kjærligheten 💜

Happy Pride-helg alle sammen!!

#love #pride #aksept #likeverd #kjærlighet #family #home #hjem #fjell #drammen

❤️🧡💛💚💙💜

12 kommentarer
    1. Tenker at det er flott hos dere! Virkelig lekkert og masse jobb med å henge opp og finne riktig stil i stua.
      Passer ikke hjemme hos meg, men her er litt salig blanding av alt lissom…hehe…
      Og så bør man jo være to <3

      1. Takk 🥰 Ja, før vi flytta var det litt av alt hos oss også, vi prøver holde det litt mer gjennomført nå og ikke samle på så mye rart, noe som er veldig vanskelig egentlig 😂

      1. Takk 🙂 Håper det blir lenge til, slik millimeterregning er ikke de morsomste utfordringer, særlig når en ikke kan bruke viskelær hvis en gjør feil, ble nervøs av det jeg og begynte second guess myself 😂 😝

        1. Hehe, ja det der er ikke bare bare. Vi gikk til innkjøp av en laservater og livet ble så mye enklere når det kom til å få mer enn en ting rett opp på veggen. Men så klart når hengslene henger på forskjellige plasser så må det jo matteregning til 🤦‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg