Kjærleik

Bare få dager siden vi kom hjem fra Albania, og jeg får liksom ikke koset nok med småtrollene, prinsessene mine. Bare å sitte og se på dem gjør meg varm – i hjertet, i hele meg. De er virkelig selve symbolene på ekte kjærleik. Se på dem, dere ser hvor snille og gode dem er. Alt er bare godhet. Ekte kjærlighet er ingen myte. Hellige kaninmåne hvor heldig jeg er, tre gullskatter jeg har. Snuppen min og prinsessene – ord kan ikke uttrykke… 🥰

Riktig god kveld, natt og helg alle sammen, fra oss!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ella #ariel #prinsesser #kjærleik #ektekjærlighet #truelove #familie #mylittlefamily #mops #pugs #kjærlighet #bunny #bunnytrash

25 kommentarer

Siste innlegg