Kjære Eva – takk for alt!

For bare noen minutter siden ble jeg sittende å stirre tomt inn i et blogginnlegg som ble postet av en medblogger. Et trist innlegg, jeg fikk med meg at noen var gått bort, jeg skulle poste et hjerte i kommentarfeltet, så gikk det opp for meg hvem som har gått bort. Eva. Jeg kjenner jo Eva!!

Masse følelser på en gang, jeg vet ikke, sjokk, vantro, en brist i hjertet, en klump i halsen. Jeg måtte lese innlegget en gang til, så måtte jeg gå inn på profilen til Eva. Det er henne, hun har lukket vinduet for siste gang, én måned før hun skulle bli 54 år. Det er ikke rettferdig, dette føles ikke greit i det hele tatt.

La meg fortelle litt om Eva. Vi opprettet kontakt på bursdagen hennes i fjor. Vi har siden hatt masse kontakt. Sendt hverandre post, skrevet lange meldinger til hverandre, delt personlige ting og erfaringer. Løftet hverandre opp her på blogg, skrevet flere innlegg om hverandre for lysglimt i hverdagen. Eva var en god sjel, hun slet mye med MS og sykdom, hadde opplevd en del tøffe ting utenom som da gjorde at vi fikk stadig mer å prate om da ting jeg skriver om i bloggen var hennes erfaringer. Vår siste samtale ble lørdag morgen som var.

Jeg er litt forbannet nå også, for tross Evas mange plager og at det har vært mye siste tiden, så var hun akkurat nå i en periode hvor hun hadde samlet seg masse ting hun så fram til. Denne sommeren skulle hun leve, hun skulle se, føle og oppleve uansett hva. Hun skulle på konsert med A-ha nå bare om to dager, noe hun gledet seg vilt til og skulle på uansett hva formen tilsa. Neste måned skulle hun feire bursdag.

Eva var jordnær, realistisk, rolig, omtenksom, medfølende, sympatisk og ærlig. Hun er en av dem jeg virkelig har satt pris på for å si hva hun mener. Glad i dyr, elsket katter som hun hadde to av selv. Stolt var hun også, av sin sønn og sin datter. Mine tanker og dypeste medfølelse går til dem og alle Evas nære og kjære. De har vært heldige som har hatt Eva, og det må føles uendelig trist nå. Jeg har vondt nå, så jeg kan ikke forestille meg følelsene som hennes familie og venner rundt omkring sitter igjen med.

Evas Window

Hvil i fred Eva, jeg kommer til å savne deg, tusen takk for alle gode ord, samtaler og hyggelige stunder, takk for vennskapet, veien blir til mens man går ❤️

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#eva #evaswindow #bunny #bunnytrash

26 kommentarer

Siste innlegg