Kjære Allans Verden!

Allan du Allan, hahaha.. jeg leste innlegget ditt i går, tross reklame 🤪 yupp, det stemmer, jeg prøver bevisst å unngå innlegg som er merket reklame. Jeg synes det holder i massevis med all den reklamen som medfølger bloggene våre fra før, om jeg ikke skal manøvrere mellom lady shave og self tan drops også. Er så irriterende og komme borti disse linkene og plutselig havne på disse sidene. Har du forresten testet ut disse produktene du reklamerer for, kan du gå god for dem? Hadde vært moro med et innlegg på en blåmandag hvor «Allan tester lady shave» 😜

Anyways, takk for komplimenter i ditt innlegg. Du skriver at du synes jeg skriver forbasket bra. Det er veldig hyggelig lesing. Du skriver også at du ønsker bli bloggkonge, det er du jo allerede, så det målet kan du jo bare krysse av på listen. Men det var denne topplisten da, du vil være øverst. Jeg tenker, når du komplimenterer andre blogger, hva med å kommentere blogginnlegg? Du vet det kommentarfeltet nederst 👇🏽 hvis du kommenterer der, på innlegg du liker, har innspill på et tema, whatever, og da linker til bloggen din, Allans Verden, så kanskje dukker det opp et par nye lesere hos deg selv. Det er faktisk meget sannsynlig, du er jo en morsom blogger, og nesten den kuleste hanen på blogg.no.

En annen ting er jo at det er jo hyggelig med «besøk», og tilbakemeldinger på de innlegg leserne synes er bra skrevet, er morsomme, kult bilde. Jeg prøver ihvertfall selv å komme med kommentarer innimellom til medbloggere. Noen ganger vet jeg ikke helt hva jeg skal si, så da legger jeg noen ganger bare igjen en 🐰 så da kan du kanskje legge igjen en 🐐 eller en 🐓

Det er jo helt tilfeldig at jeg fikk med meg det hyggelige innlegget ditt i går, det var nok en gang merket med reklame. Men så var det forsidebildet, en bukk, og når jeg ser dyr så klikker jeg inn. Geiter er morsomme. Jeg elsker dyr. Som du vet har jeg to mopsejenter, de er innom bloggen her av og til. Har hatt dyr nesten hele livet. Masse katter, marsvin, hamstere, rotter, mus, fisker, frosker, undulater..

Artig at du skrev om hanene på blogg. Jeg er forresten ingen hane 🐰 Men Dedicat er en meget koselig og trivelig mann eller hane om du vil. Han blogger litt sjelden, men han er veldig hyggelig. Seniorlivet liker jeg også, et reflektert ektepar. Lassel fulgte jeg før, jeg liker øl og god drikke. Du har glemt Mauricio som drifter bloggen Norgeogverdensnytt. Han tror han drifter en avis eller noe, og er ikke den beste på korrekturlesing, så der kan bli en del rare setninger og absurde misforståelser, men han fyker nå opp og ned denne «berømte» listen titt og stadig. Countryekspressen er jo også innom, og Kjernekar er jo kjernekar. Så er det min personlige favoritt av hanene, Torjus Dølo. Han har du ikke nevnt. Satire, ironi, syrlige kommentarer, kall det hva du vil. Han skiller seg ut, men poster dessverre ikke så ofte innlegg..

Ellers holder jeg meg forsovet greit unna hanene på blogg. Jeg har banket på døren hos de fleste, og det er noe med hvordan man blir ønsket velkommen, om man blir ønsket velkommen i det hele tatt. Noen har hatt døren litt på gløtt, for så å lukke den. Andre skulle jeg helst spikret igjen døren til fra yttersiden, og murt igjen utenfor, hehe.

Så var det den fremtidige bloggkongen, Allans Verden som er helt konge allerede.. igjen tusen takk for hyggelig innlegg, jeg synes du er en morsom fargeklatt, jeg liker veldig godt at du er her, og satser på litt innlegg i fremtiden der «Allan tester» disse produktene du prøver selge 😜

Ha en flott ny uke, takk igjen, jeg synes du er kul jeg! Vittig og veldig kul hane (eller bukk) 😁

Bloggertreff i Drammen lørdag 3. juni!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#allansverden #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Herlig!🤩
      Frosker altså??
      Der jeg vokste opp fantes det ikke frosker, så da jeg plutselig fant en og fanget den da jeg var på besøk hos bestemor, måtte jeg jo inn og vise henne den.
      Problemet var at bestemor vasket kjøkkengulvet og da jeg skulle vise henne frosken, hoppet den ut av hendene mine og ned på det nyvaska gulvet. En eitrende arg bestemor la etter frosken med langkosten og jeg fikk i siste liten berget livet på den og fikk den tilbake til dens rette element

    2. Takk for så hyggelig innlegg, hilsen og fine ord. Det var jo artig at du leste innlegget mitt og at du fant teksten blant all reklamen:) Godt jobbet av den derre geitebukken som klarte å lure deg inn i allansverden…ehh….allansreklameverden. Allan tester ladyshave kunne vært noe det på en blåmandag, hadde blitt litt av en blåmandag det vil jeg tro, for bloggleserne. Jammen var det enda flere “hanebloggere” enn jeg var klar over. Mulig jeg lurer inn de du nevnte i innlegget selv om det nå blir i ettertid. Jeg er nok altfor dårlig til å kommentere andres innlegg, det skal jeg innrømme, men det er sikkert lurt for å gjøre bloggen mer kjent og få enda mer besøk selv. Takk for tipset! Nå blir jeg vel å kommentere både støtte og stadig både her og der. Så artig at du drar i gang bloggetreff. Jeg skulle gjerne ha kommet hvis jeg hadde bodd litt nærmere. Det hørtes veldig trivelig ut alt sammen. Lykke til med bloggetreff og ha en fin kveld:)

        1. Hoverboard er gøy! Kan anbefale at du, Tomsmatprat og Kokkejævalen tar dere alle en tur på hoverboard og skulle det ende med knall og fall og sykemelding og ta det med ro noen dager, så kan den fremtidige bloggkongen endelig innta bloggetoppen og være bloggkonge for noen dager mens dere kommer dere:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg