Katten Winnie – heltinnen!!

Illustrasjonsbilde. Detter er IKKE Winnie.

Som mange av dere har fått med dere så er to av oss fire i min lille familie hunder, mops, verdens herligste jenter. Og jeg skriver litt innimellom om hunder, hvor fantastiske hunder er og så videre. I går la jeg ut et innlegg om hunden «Swansea Jack, en firbeint helt!», så i dag til en forandring tenkte jeg at jeg skulle dele en historie om en katt. For selv om jeg ikke skriver like mye om katter, så er det slik at jeg digger katter, jeg synes dem er helt rå. Virkelig tøffe dyr. Jeg hadde selv katter stort sett hele mitt liv i Nordnorge, til jeg flyttet derfra og hit til Drammen hvor jeg bor nå.

Anyways, denne historien jeg skal dele her nå er ikke fra mitt liv, selv om jeg har mange egenopplevde historier med katter. Denne historien derimot er også sann, selv om det ikke er min historie. Denne historien dukket faktisk opp på NBC News, og den gikk rett i hjertet på meg. Den handler om katten Winnie som hun heter.

Det som fremkom på NBC var at en gasslekkasje ville ha drept en hel familie hvis det ikke var for denne modige, tøffe og kloke katten. For det hadde seg slik at en skjebnesvanger kveld begynte katten Winnie å dytte til sin sovende eier og mjauet høyt som en alarm.

Cathy, kvinnen som eiere Winnie ble helt forvirret av kattens gauling, «det var en helt gal mjauing, nesten som om hun skrek, en levende alarm» fortalte hun. Så det var umulig å ikke våkne, for katten var helt bestemt på å få henne opp, så da Cathy som egentlig var i dyp rem-søvn endelig våknet, skjønte hun alvorlighetsgraden av situasjonen. Hun ble overveldet av kvalme og helt desorientert. Hun trodde hun skulle svime av, men heldigvis klarte hun fortsatt å ringe etter hjelp.

Da ambulansepersonellet ankom, fant de den 14 år gamle sønnen til Cathy, Michael, bevisstløs på gulvet utenfor soverommet sitt. Cathy, mannen hennes og Michael ble behandlet for gassforgiftning og ble helt frisk. Winnie klarte seg helt fint og passer på familien sin enda i dag 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#katt #heltinne #pus #livredder #mops #hund #familie #kjærlighet #fantastisk #dyr #bunny #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg