Katana Sushi!

I dag har snuppen min og jeg vært en liten runde på Gulskogen Kjøpesenter her i Drammen. Han hadde én julegave igjen før han kunne si seg ferdig med julestyret. Jeg vet ikke hva han har på gang, da jeg ikke har ønsket meg noe i det hele tatt til jul annet en litt familiekos og og hygge med noen venner. Men jeg skjønte at denne pakken han skulke ordne er til meg, da han ikke ville at vi skulle titte litt rundt sammen. Så først var vi én time hver for oss så møttes vi på Katana Sushi som holder til på dette senteret, og så spiste vi der. Det skjer ikke flere ganger.

Første gang vi spiste på Katana Sushi var i mars 2017. Takket være bloggen kan jeg se når vi var der første gang og utviklingen til nå. I 2017 var vi veldig fornøyd, etter det har den plassen blitt dårligere. Det verste de gjorde var på et tidspunkt å endre lokalet til slik det er i dag. Fra den gang har kvaliteten på stedet bare sunket og sunket.

De har fått et slik brett som maten blir sendt på fra produksjonen og ut til kundene. Maten kjører som et tog mellom gjestene, i samme høyde som ansiktene til de sittende gjestene og med veldig kort avstand. Dette har de hatt en god stund, og i bunn og grunn et morsomt konsept bare at en må gå rundt hele lokalet for å hente glass, skåler, spisepinner, servietter og hva det måtte være. Det blir ikke sendt på togskinnebrett, men en må hente selv og smyge seg tett innpå og mellom andre gjester.

Det verste i dag er at de ikke vasker bordene ordentlig, ikke dette brettet all maten blir levert med heller, det så bare jævligere og jævligere ut hver gang dette brettet passerte oss med mat. Dyrere er det der også enn plassene vi bruker til vanlig ellers, for mye eddik i maten, små biter og simpel scampi.

Estetisk ser bitene bra ut ellers, men opplevelsen veldig dårlig. At der var så mange kunder som jeg så i dag stilte jeg meg undrende til, men etterpå så jeg at de spisestedene som er på dette senteret var alle fulle. Mye folk, desperate sådan.

I morgen holder jeg meg hjemme og skal styre her,men jeg lover neste gang jeg drar til Gulskogen senter her i Drammen så blir det ikke Katana Sushi. Dit skal jeg aldri mer, der er svinete. Så vet dere det!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#katanasushi #katana #sushi #gulskogensenter #gulskogen #kjøpesenter #julehandel #mat #drammen #bunnytrash

2 kommentarer
      1. Ja det er jo det, men ikke så veldig mange på Gulskogen senter. Jeg er i bunn og grunn ikke fornøyd med spisestedene der, men de har McDonalds, og McDonalds er jo McDonalds, stort sett samme over hele linja 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg