Kåring av bloggere!

Har en stund tenkt på et lite konsept jeg har lyst å gjennomføre. Det er for å gjøre litt ære på bloggere inne på blogg.no. Jeg har tenkt på dette en stund, og egentlig er det flere dager siden jeg bestemte meg for dette, men jeg har glemt å opplyse om det. Så da gjør jeg det nå jeg. Idéen er at hver søndag ut dette året skal jeg presentere ‘Ukas blogger’. Dette begynner i dag, hvilket vil si at det blir hele 12 slike kåringer fremover.

For å kunne bli ukas blogger så er det viktigste at en er aktiv blogger. Det vil si at de som bare poster et innlegg én gang i uka, eller hver annen uke blir ikke tatt med her, uansett hvor god vedkommende er med ord, og hvor flotte bilder en deler. Jeg tenker dette kan være et fint konsept hvor de som leser Bunny kan få et innblikk i andre fine blogger og følge, og litt framsnakking på plattformen er vel heller ikke å forakte. Hver kåring vil inneholde en forklaring på hvorfor nettopp den bloggeren ble kåret til ‘Ukas blogger’. Så håper dere liker tanken og konseptet, jeg gleder meg ihvertfall til å gjennomføre dette.

Videre vil det også komme på bloggen i høst, et annet nytt konsept, nemlig ‘Bunnys Lotto-Flax’. En uke, altså 7 dager med et spill hvor alle kan delta, da mener jeg alle, både gamle og nye lesere og medbloggere. Her er det snakk om muligheter til å vinne, så derfor er det ikke muligheter til å være anonym. Altså ikke ovenfor meg ihvertfall, for vinner DU, så må jo jeg få din adresse for å kunne sende DEG gevinsten. Og for alt du vet så kan denne gevinsten bli den største noensinne i ditt liv! Så følg med på bloggen her, det kommer mer om dette snart, for ‘Bunnys Lotto-Flax’ kommer snart!

Til slutt kan jeg meddele at også i år blir det ‘Bunnys Julekalender’. I fjor ble julekalenderen slik en suksess, og SÅ moro å gjennomføre på grunn av alle medbloggerene som engasjerte seg, tusen takk, så derfor bare må det bli julekalender i år også. Jeg kan fortelle at den blir ikke gjennomført på samme måte som i fjor, men det blir «luker» og julegaver.

Takk for at du leste, og følg med, i løpet av dagen eller kvelden kommer første kåring av ‘Ukas blogger’, den første av 12 som vil være hver søndag til og med 25. desember 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ukasblogger #kåring #bunny #bunnytrash

19 kommentarer
    1. Høres supert ut 🙂 Alt sammen. Selv om jeg jo ikke kan sloss om å få bli ukas blogger 😛 Jeg er jo blitt helgeblogger, og det holder jo ikke til det. Jeg REKKER ikke å blogge særlig i uka. MEN nå har du vært så søt mot meg maaange ganger før, så det er jeg glad for. Og jeg gleder meg til de som fortjener å bli ukas blogg. Jeg skal lese, både i dag og neste søndag 🙂 <3 Moro å ha noen sånne konsepter, jeg hadde massevis av det før. Må slute i jobben et år for å gjenoppta sånne greier 😀 For det var nemlig veldig moro 🙂 Gleder meg til dine!

      1. Så godt å lese. Jeg er bare glad du er her uansett hvor hektisk hverdagslivet måtte være. Om du forsvant herfra hadde det vært et stort tap, jeg blir glad bare av å lese bloggnavnet ditt, Frodith = farger og glede 🥰

    2. Så flink du er!👏🏻👍🏻
      Bak slike innlegg og konkurranser ligger det masse jobb som vi andre bare kan nyte å være med på.🤩
      Jeg elsker julekalendere, så den slenger jeg meg garantert med på.🤗

      1. Takk, men er det egentlig så mange? Blitt mindre gjennom sommeren. Savner mange, særlig bloggerne som jeg føler jeg har blitt litt kjent med siste par årene. Men men.. liker å ha en blogg med litt av hvert. Det åpner mer for kommunikasjon, selv om folk flest er «redd» kommentarfelt i blogg, men jeg prøver.

          1. Takk samme! Du er jo også en av de som tar oss andre med på turer og tar oss andre med på opplevelser som vi kanskje ikke hadde fått ellers, det verdsettes 🥰

    3. Så artig konsept du kjører i gang. Og kanskje blir man kjent med nye bloggere som en blir «venn» med. Kjempebra tiltak. Men jeg blir også imponert, for dette er krevende og mye arbeid for deg. Gleder meg i hvert fall til å lese det du skriver om andre bloggere :). <3

      1. Litt jobb er det jo, men jeg har jo vært på blogg 11-12 år ihvertfall, så jeg har jo med tiden fått med meg mye om de fleste, og jeg er jo ganske klar på hvem som bør gjøres ære på i dagens bloggbilde.

      1. Takk, det var hyggelig sagt. Nå er der jo noen av dere som gjør fremsnakking veldig enkelt da, rett og slett fordi det er ikke noe negativt å si 😜🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg