Kan vi være venner?!


Jeg følte for å lage et koselig, velment og hyggelig innlegg. Vise litt av den myke, barnslige, gode siden av meg her nå, nemlig Bunny, mens Trash bedriver hockey i Askim 😂

Det foregår for tiden nominasjoner til Vixen Awards, og det hadde vært kult om noen bloggere ble nominert frem, deriblant me, myself and I.

Jeg vet det er en long-shot, men uansett kan dere stemme på meg HER, velg årets sterke mening, der kjennes jeg best igjen, men nominer meg gjerne i flere sjangre, Livsstil, årets Gullpenn, årets Stjerneskudd, Underholdning eller Folkets favoritt. Det er lov å nominere samme person i alle kategorier Jeg skal heller ikke nekte dere å nominere meg som årets Influencer, haha.. 

Min URL: https://bunnytrash.blogg.no

Tusen takk for titten, og kjempekoselig om dere vil være med på vennskapsringen min 😜😘

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#vennskapsring #vixen #bunnytrash

16 kommentarer

Siste innlegg