Julespørsmål finale, hemmeligheten avsløres (24)!

Ja i dag er det julaften da gitt, snuppen min og jeg har fortært masse julemat og deretter åpnet alle pakkene våre. Det å åpne pakker var tungt, fordi vi klarte nesten ikke slutte spise, er såååå mett, maten ble så utrolig vellykket, nam-nam. Jeg trodde først jeg hadde fucka ribba, for jeg glemte å skru ned varmen etter å ha dampet den på 250 grader i varmluft i en time, men den ble utmerket. Hjemmelagede medisterkaker var jo også snadder, julepølser og tilbehøret. Prikken over i’en var sausen, for denne sjefskaninen vet å lage saus. Så ja, det er tungt å gjøre ting enda. Må konsentrere meg for å skrive dette innlegget..

Link: «Julemiddager»

Men saken er, at alle disse dagene i desember så har jeg stilt et nytt julespørsmål for hver dag, og det er noen som har vært veldig flinke å svare. Noen har faktisk svart hver dag. Er det noe jeg setter pris på så er det kommentarer i bloggen, dialog med hyggelige mennesker, jeg liker det. Og det som har vært agendaen med disse spørsmålene, hemmeligheten, er at dette skulle fungere som en slags julekalender.

Det var aldri nødvendig å svare riktig på spørsmålene, men at dere faktisk svarte. Dere gledet meg, you make it feel like Christmas, og nå vil jeg glede dere tilbake. Håper jeg får det til. Dere som har vært mest aktive å svare vil få tilsendt en jule.. ehh, nyttårsgave, fra the one and only, Bunny himself.

Margrethe (Utifriluft), AudMarit, Trude, MetteJosteinsdatter, Gryende og Bernt, jeg har adressene deres, så tenk ikke på dét! Og det kommer når det kommer, og det er når dere minst aner det!

Fortsatt god jul alle sammen!! 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#julespørsmål #hemmelighet #avsløring #youmakeitfeellikechristmas #gwenstefani #blakeshelton #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. Ja, nå er julemiddagen (pinnekjøt) fortært, julegåvene fordelt og pakka opp, og snart skal me hive oss over småkaker mm 😊.
      Du får ha takk for følget så longt, og eg ser fram til fortsetjinga.
      Det har vore både kjekt og interresant å fylgja deg, ikkje minst nå i desember, der du har delt frå livet ditt ♥️.
      Ynskjer dykk ei fortsatt god jul 🎄😊.

      1. Takk samme, siden jeg nå har fått pris som «gledesspreder» så må jeg jo forsøke gjøre ære på tittelen. Jeg vet ikke hvordan egentlig, den nominasjonen kom som lyn fra klar himmel.. blogglandia er et pussig sted 😜🐰

    2. Her er også middag fortært og julegavene åpner. Med et barnebarn på snart 3 år har det vært barneglede og full fres. Det har vært koselig å følge deg gjennom spørsmålene. Jeg leser alt du skriver selv om jeg ikke alltid kommenterer. Jeg ønsker deg og din lille familie en fortsatt fin julefeiring.

      1. Vært veldig koselig at du har kommentert så ofte som du har nå i desember da, det har gjort meg hoppende kaninglad – kos dere masse juledagene fremover 🥰🐰

      1. Bare hyggelig og selv takk vettu, bare håper det ikke går så tregt som det bruker gjøre når noe blir sendt din retning 😜🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg