Jubileum!!

I dag har snuppen min og jeg jubileum. Vi har nå vært sammen i 14 år. Og vi tar 14 år til på strak arm om verden ikke plutselig skulle eksplodere eller implodere, hahaha.. Neida, vi har det utrolig bra sammen, og vår lille familie er fantastisk. Tenke seg til at i morgen starter vi på vårt 15 år sammen.

I dag har vært en helt vanlig dag. Eller så vanlig det kan være i disse dager. Jeg har laget indionesisk kyllinggryte som vi har kost oss med. Snart skal vi se videre på serien RuPauls DragRace. Jeg vet det høres stereotypisk homo ut, men serien er morsom, og vi har ikke sett den før. I helga skal vi feire. Lørdag blir det bobler, drinker, snacks, spekemat, dip og god musikk på balkongen vår, under varmelampen. Søndag som er Valentines Day skal vi ut å spise indisk mat på restauranten Safran, de har kjempedeilig smakfull mat. Bildene her er av snuppen min og meg gjennom disse 14 årene. Og jentene våre. Helt i tilfeldig rekkefølge vel å merke.

Elsker min lille familie ❤️

Takk for titten,

riktig fin kveld til dere alle 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#jubileum #mylittlefamily #jatillivet ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg