Jo mer hat, desto mer PRIDE!

Nå er Pride på mange måter over for denne gang, den store markeringen, festdagen med parader verden over var i går.

Neste år blir det PRIDE hele året fra 1.januar til og med 31.desember. Jo mer hat og motstand PRIDE får, jo mer PRIDE blir det. Det som var en dag, ble til en helg, ble til en uke, ble til en måned, blir til et år.

Spre ordet!

Og takk til «motstandsbevegelsen», 2022 blir et fargerikt år, regnbueflagg overalt ❤️





Tusen takk for at dere leser, håper dere vil følge bloggen, det kan dere gjøre på MeWe med å klikke på denne linken —> BT!! Eller dere kan følge bloggen på Facebook med å klikke på denne linken —> BT!!

Eller dere kan klikke dere direkte inn på bloggen anytime her: Bunny Trash.

Ja til livet og kjærligheten 💜

#pride #aksept #likeverd #kjærlighet #regnbueflagg #regnbue #lhbt #2022

❤️🧡💛💚💙💜

8 kommentarer
    1. Hei igjen 😊👍🏻🌺🇳🇴
      – og vel overstått pridefeiring ❤

      Eg forstår ikke hva folk tenker på,det er så sørgelig at de ikke forstår at jo mer man slipper inn og aksepterer av forskjellene og “annerledeshetene” og mangfoldet hos oss alle,jo mer beriket blir man selv.
      Eg tror ikke at de “rette tenkende” folka har evnen til å forstå at man kan bli velsignet og beriket på mange flere måter enn en.

      Eg må bare gjengi et sitat her,fra en svært klok og kjent mann som en gang for lenge siden sa :” Eg tror på Gud,men eg tror ikke Gud er en kristen”.Det sitatet passer så godt i så mange sammenhenger,eg syns det passer her og.

      Ha en fortsatt fin søndag,Bunnytrash 💐💐 Hilsen synskepeggy.

      1. Næmmen hei, har vært bekymret for deg jeg. Er jo evigheter siden sist. Håper du har det bra 💜

        Takk for sitatet, jeg likte det jeg, ble nesten som om at jeg begynte å tro på en Gud 😜😘 nesten.

    2. Ja, det burde være sånn at vi feiret eller ikke trengte feire, hver eneste dag hele året. At det bare var noe ingen tenkte over overhode lenger. Det bare var sånn, enten var man straigth eller skjeiv, og sånn var det. At det ikke var noe “ståhei” verken den ene eller andre veien.

    3. Ja,vet eg har vært lenge vekke no,har litt dårlig samvittighet her no 🌺

      Men må skylde på mye jobb denne gangen,det er plutselig vikartørke kombinert med noe høyere fravær enn ellers,mye pga.ferieavvikling som har skylden.Når man jobber 64tmer+ i uka over flere uker så føler man til slutt at man ikke gjør annet enn sove,spise og lufter hunder mellom slagene.Særlig eg som jobber min faste turnus på natt,men som no må kombinere den med sein og langvakter flere dager i uka,merker hardkjøret godt.
      Eg leser alt du poster her selv om det ikke alltid blir tid til å tilbakemelde.Har sett meg ut noen par innlegg som eg vil komme tilbake til å kommentere seinere i dag/kveld.I dag morges gikk eg av vakt kl.08.15 og har fri til i morgen kveld kl.21.30,det er rein luksus no for tiden og den tiden skal eg bruke godt på ting eg har forsømt i det siste,akkurat no har eg en avtale på min avdøde sønns grav,den er viktig den og.

      Ikke vær bekymret 😊 – eg kommer alltid tilbake til deg 🌺🇳🇴
      Hilsen synskepeggy.

      1. Kan ikke for det, det er noen av dere jeg er blitt så vant med å høre fra at jeg blir litt sånn.. når det blir stille. Du er flink og står på, det er bra, både respekterer og misunner deg der. Prekas etterhvert da 😜🌹

    4. Her er det så mye artig at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne!
      ..- Vel.. For å ta det fra toppen:..
      1) Jeg evner bare ikke å se det navnet Per Ersting uten en V i melloom, altså; Per V. Ersting 😀 😛 😀
      2) Det føles regelrett absurd å se betegnelsene ‘redaktør’, ‘darwinist’, ‘homofremmende’ og ‘satanist’ brukt i en fornærmende/nedsettende setting, da samtlige ville vært blandt de beste komplimenter jeg kunne fått!
      3) Så var det denne Satan igjen da.. (Argumenterer ut i fra et religiøst ståsted, for the sake of the argument)..
      – Har Satan noensinne foretatt en eneste ‘wipe-out’ av nærmest alt liv på jorden? – NEI! Har Gud? – JA!
      – Har Satan noensinne foretatt en wipe-out begrenset til menneskeheten? – NEI! Har Gud? – JA!
      – Har Satan kjørt sin sønn eller datter igjennom et torturhelvete ene og alene for å sone straffen for all verdens ugjerninger, for så å juge på seg evnen til å kunne tilgi alt? – NEI! Har Gud? – JA!
      – Bare sånn for å nevne noe..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg