Jeg MÅ si det!

Av alle vaksinene vi har kjent til dags dato, jeg kan nevne vannkopper, difteri, stivkrampe, kopper, meslinger, rubella, kusma, hepatitt, hjernehinnebetennelse, polio, tuberkulose og influensa, så har jeg aldri hørt om en vaksine som gjør sykdommen på samme måte selv om en er fullt ut vaksinert! ‘Fullvaksinert’, tidenes ord!!

Jeg har aldri noen gang whatsoever hørt om en vaksine som sprer viruset selv etter at den er injisert at vi må bruke masker og munnbind og holde avstand!

Jeg har aldri hørt om belønninger, rabatter og sådanne vaksinasjonsinsentiver før. I Sveits har den som overtaler en annen til å ta koronavaksine mottatt noe som tilsvarer hundre kroner. I Sverige mottar man 200 kroner for å la seg vaksinere. I Hellas mottar man 1 måneds gratis surfing på internett per vaksinedose. I Amerika har det vært utallige typer insentiver i bruk, alt fra en hamburgertallerken på McDonalds til en pakke sigaretter. Her i Norge har man blant annet blitt lovet en pinne-is.

Aldri før har jeg vært borti en så høy grad av diskriminering, eller diskriminering i det hele tatt hvis det er noe en ikke er vaksinert mot. Aldri har jeg vært borti at noen har prøvd å få uvaksinerte til å se dårlig eller egoistisk ut for det! Aldri har jeg sett at noen som ikke har tatt en type vaksine har blitt hengt ut i media, mobbet og hetset i sosiale media, blitt vendt ryggen til av venner og kastet ut av familie.

Jeg har aldri vært borti at en vaksinasjon har ødelagt så mye medmenneskelighet og brutt ned samfunn med hat og grusomheter. Aldri før har jeg hørt om eller vært borti en vaksine som har ødelagt så mye som koronavaksiner. Aldri før har jeg hørt om en vaksine som avler så mye ondskap som disse vaksinene som lures og presses i folk i «frivillighetens» navn. Aldri før har jeg vært borti så mange usannheter og løgner i forbindelse med noen vaksine. Jeg har aldri før sett en vaksinasjon som angriper ens grunnleggende rettigheter, ytringsfriheten, ens jobb, ens levebrød, ens menneskerettigheter og ens frihet!

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#koronasvitner #covid #vaksiner #korona #helg #bunnytrash

16 kommentarer
    1. Godt, og sant oppsummert!
      God grunn til skepsis, når noen lokkes med “goder” som eks sigaretter…
      Utrolig. Hvorfor er det SÅ viktig at ALLE skal vaksineres, undres jeg.
      Særlig når vaksinene opplagt ikke forhindrer smitte.

      1. Mantraet er jo at en blir mindre syk, men så lenge smitten ikke blir stanset så skulle det ikke være noen grunn til å bedrive hets. Denne greia hvor uvaksinerte henges ut for å oppta sykehusplasser er jo ren ondskap i det at vi lever i et land som istedet for å styrke beredskapen så legger man heller ned..

    2. Det er skremmende hvordan dette hauses opp nå. Ærlig talt, setter vi friheten til å velge SÅ lavt ? Jeg har valgt å ta to vaksiner fordi jeg er i risikogruppe. Jeg velger å takke nei til flere. I mitt hode blir det helt bakvendt å gjøre de samme tingene, for deretter å forvente et annet resultat !!! Viruset gjør oppgaven sin, som er å mutere. Vaksine stanser ikke smitte. Ingen nektes å reise (det var jo de som fikk folk til å gå av hengslene sist), såklart vi importerer nye virusvarianter. Vaksiner er så skjevdelt som alle visste på forhånd at de ville bli.

      Lev med det ! Jeg skal passe på meg, og så får andre passe på seg. Sykehusene derimot, mener å huske at de håndterer jo ikke engang det som er måltall i statens egene beredsskapsplaner. Jobbe litt med det kanskje ?

    3. Hei igjen 😊🌺🇳🇴🌹

      Det er alle de punktene du tar opp her som fremdeles gjør at eg er forbi skeptisk til vaksiner,pandemi,informasjon rett fra kilden (fagmiljø og myndigheter).Det har jo kommet frem i dag (også) at noe av informasjonen kan være fullstendig feil,bla.det egentlige tallet på covid-dødsfall…
      Eg stiller spørsmål ved heksejakten på uvaksinerte,samt overiveren etter å få overtalt folk til å la seg vaksinere for tredje gang når man samtidig vet at på,grunn av noens egoisme så har «halve verden» ikke fått en eneste dose.Kanskje det en bevisst strategi for å holde pandemien gående i evigheter…
      Må og si at eg er forskrekket over at folk ikke tar innover seg det du (alltid) skriver,det kan se ut som at folk enten ikke skjønner eller så vil de ikke ta det innover seg,de «goddag-mann-økseskaft «svarene du av og til får fremstår jo rett og slett (tragi)-komiske i denne sammenhengen her.Du har fått mange sånne etterhvert som fks.den i dag som mente at «denne kom rett fra levera»,
      Fortsatt kjenner eg ingen som har hatt eller fått påvist covid-19,men eg som deg,kjenner mange som har fått bivirkninger av vaksinen.Eg har blitt kastet i karantene noen par ganger,mot min vilje og på syltynt grunnlag,når det har vist seg at mine nærkontakter ikke har hatt covid-19 allikevel.
      Eg fastholder det eg har sagt,eg blir ikke forskrekket om denne «pandemien» og alt som følger med den går over i historien som det verste overgrep mot jordens befolkning noensinne.
      Hilsen synskepeggy.

        1. Det tror eg på 👍 Det har jo vært helt nødvendig å hause opp covid-19 som en livsfarlig sykdom for å få gjennomført vaksineprogrammet.
          Det er så sørgelig at noen beskriver andre som gode eller dårlige mennesker ut i fra hvor mange doser man har fått 😢
          Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg