Jeg leser bloggen din.

Jeg leser bloggen din,

jeg følger bloggen din,

jeg liker bloggen din,

du har en kul blogg.

*
Dette er ord,

dette er setninger,

dette er ytringer,

som jeg ofte hører.

*

Tenker på alle der ute,

som leser, følger og liker,

Bunnys kule blogg,

uten et ord sagt.

*

Tusenvis av dere,

det er absolutt,

knasende herlig,

og skikkelig sprøtt.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #bunnytrash #bunny

18 kommentarer
    1. Mange som er innom bloggen din hver dag, selv om ikke alle legger igjen kommentarer.🤗
      Det hadde tatt sin tid hvis du skulle svart alle som er innom og leser hver dag.😅🤗

      1. Det hadde ikke gjort noe om flere la igjen noen ord. Det ville gjort bloggen bedre. Og jeg setter veldig pris på kommentarer, men nå er det i hovedsak bloggere som kommenterer blogginnlegg, og jeg er ikke særlig populær blant bloggere.

    2. Jeg er ingen blogger, men har noen utvalgte jeg følger. Fant ved en tilfeldighet din og synes det er en herlig blanding du serverer.

    3. Jeg får en del kommentarer, og jeg gir en del kommentarer 🙂 Men mange som IKKE legger igjen kommentarer hos meg også. Og MANGE som ikke er innom den heller. Jeg har jo ikke så mange KLIKK som en del andre. Bloggen min er nok for kjedelig 😮 Men det får være, jeg trives med den selv. Og trives med å uttrykke meg som jeg gjør på min blogg. 🙂 Men man lurer jo innimellom på hvem alle de ANDRE er, som aldri legger igjen noen ord. Hyggelig at de leser uansett. Ha en fin dag. Jeg har fri og skal kose meg med tur og treffe Karidansen. I morgen er det jobb igjen 😮

      1. Bloggen din er jo ikke kjedelig, dét var dagens, handler vel heller om hvor aktive man er. Er jo en del faste her da, som man aldri ser i kommentarfeltet, Kjerringtanker og Bien er jo mine mest trofaste lesere. Kos deg sammen med Dansekari 😜👍🏾

    4. Jeg blogget hver dag, flere ganger om dagen, i 7-8 år. Jeg var megaaktiv både på egen blogg og andres. Var ikke noe mer lest eller høyere på listene 😝Først 2 siste årene jeg ikke har orket. MEN.. jeg har alltid kost meg med bloggingen, så det spiller ikke så stor rolle 😊

      1. Den tid var det jo bare rosabloggere som telte, og de som leste blogg var barn.. hehe, litt annerledes nå. Hvis man blogger for å kose seg med blogging, så ja absolutt, da er jo det viktigste å kose seg.

    5. Hei.
      Jeg leser bloggen din jevnlig her på mewe, og jeg synes det du skriver er viktig, bra og inspirerende. Jeg leser ingen andres blogger, og egentlig hadde jeg bare tenkt å skrolle videre da jeg så du hadde noen synspunkter på en sak jeg leste. Siden la jeg merke til at du kommenterte ganske ofte på den siden. Politikk, dyr og planter, jeg er med. Faktisk har du inspirert meg såpass mye at jeg har min egen hjemmeside hvor jeg “blogger” litt løst, mest for å øve meg opp og prøve ut om dette er noe for meg. Håper du ikke gir deg med din blogging, du er ett lyspunkt i hverdagen, og jeg gleder meg alltid med å lese innleggene dine. Gi dine firbente småpiker en kosemoseoverdose-klem fra en glad leser og hundevenn. Ha en fortreffelig dag, uke osv.

      1. Heisann Taratei – tusen takk for hyggelig kommentar. Jeg har blogget i 12 år og har ikke tenkt å gi meg, jeg holder på til plattformen blir enten lagt ned, eller jeg blir jaget. Håper du kommer innom og kommenterer oftere, det er lesernes tilbakemeldinger som motiverer meg, på godt og vindt 🥰 fin fin søndag til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg