Jeg har vunnet!!


Det var virkelig starten på en god helg føler jeg, at Vince og Diego kom fra Vibbedille i går. De er jo så søte og får meg i veldig godt humør. Så tusen takk igjen Vibbedille.

Link: Hils på regnbuebarna, Vince og Diego!

Enda bedre ble det da jeg klikket inn på bloggen til Vibbedille i går og oppdaget at jeg har vunnet en flaske hjemmelaget chillisaus av hjemmedyrkede chilli. Utrolig bra. Jeg har dyrket chilli selv og planen var å lage saus etter oppskriften Vibbedille har lagt ut. Men nå kan jeg vente til jeg har smakt, så vet jeg om jeg skal regulere på styrken.

Link: Hot chillisaus på 20 minutter!

Når jeg nå har vært så heldig å fått to flotte Pride-bunnies og vunnet chillisaus, så tenker jeg at det kan være lurt å kjøpe et flaxlodd i dag. Snuppen min og jeg skal til sentrum, det er helt nydelig vær og Elvefestival her i Drammen. Må jo kikke litt i boder og sånn, se hva dem har og få med oss litt av livet. Her er tivoli også, kanskje jeg prøver en karusell 😜

Ha en fin fin dag alle sammen!



Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#elvefestival #vibbedille #vince #diego #tivoli #bunnies #bunny #kaniner #lgbtqtie #lgbtq #vunnet #kaniner #lgbtqtiebunnies #sol #helg #sommer #flax #pride #drammen #gevinst #chilli #chillisaus #pridekaniner #regnbue #glede #bunnytrash

4 kommentarer
    1. Du kan jo gi min saus til Snuppen (siden den ikkje helt brenner opp halsen) åsså lage du deg din egen saus med Habanero eller Carolina Reaper 🙂

      Kos dere! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg